U povijesti Australije bilo je pokušaja konstrukcije vlastitog automobila, a Holden je jedina ondašnja autohtona tvrtka koja je svjetski poznata…
Sve do kraja ii. svjetskog rata Holden je bio specijaliziran samo za izradu automobilskih karoserija za šasije koje su drugi proizvođači iz ekonomskih razloga preferirali slati ogoljele na dalek brodski put do najmanjeg kontinenta.
Tvrtku je 1931. kupila korporacija General Motors, osiguravši joj tako čvrsto financijsko zaleđe. Australska je vlada 1945. pozvala sve lokalne proizvođače automobilskih dijelova na uključenje u projekt razvoja sveaustralskog automobila, kojim bi se smanjila ovisnost zemlje o uvozu.
Holden je odgovorio na tu inicijativu i razvio projekt 48-215, koji će postati poznat i vrlo uspješan pod jednostavnijim nazivom FX. 29. studenoga 1948. premijer Ben Chifley s još 1200 ljudi nazočio je svečanoj prezentaciji prvog australskog automobila.
Limuzina s četiri vrata i 6-cilindarskim motorom nastala je na bazi odbačenog dizajna Chevrolet za sezonu 1938., no fundamentalno dobro pogođen oblik i robusnost učinili su je vrlo popularnom.
U pet godina prodano je stotinjak tisuća primjeraka i Holden je postao vodeća australska automobilska tvrtka. Ostatak svijeta ipak nikada neće pokoriti, kako zbog prilagođenosti modela specifičnim australskim prilikama tako i zbog korporativne politike GM-a, koja nikada nije osobito forsirala izvoz na druge kontinente.
Tvrtka u vlasništvu General Motorsa 2005. je preimenovana u GM Holden.