DeSoto (1928. – 1961.), pisalo se i De Soto, nekad popularni brend korporacije Chrysler, na početku karijere malo se, po imidžu i cijeni razlikovao od marke Chrysler, a kasnije i Dodge
Kad je tvrtka osnovana, 4. kolovoza 1928., bila je cijenom i prestižem pozicionirana ispod obje marke, ali je sredinom 30-ih zamijenila mjesto na skali s Dodgeom. Tijekom nešto više od tri desetljeća postojanja proizveli su oko dva milijuna automobila, a na vrhuncu uspješnosti bili su 1956., kada je marka bila 11. po prodaji u SAD-u.
Kad je Chrysler predstavio prestižan, futuristički (ali i ultimativno tržišno neuspješan) model Airflow, DeSoto je dobio priliku predstaviti vlastitu inačicu, dok su ‘narodskiji’ Dodge i Plymouth nastavili proizvoditi konvencionalnije automobile.
Tijekom nešto više od tri desetljeća postojanja, proizveli su oko dva milijuna automobila, a na vrhuncu uspješnosti bili su 1956. kada je marka bila jedanaesta po prodaji u SAD-u. Bili su među najavanturističkijim detroitskim markama tog vremena po hrabrosti u ponudama smjelih kolorističkih kombinacija i dodatnih detalja.
Sportskije nastrojeni modeli, primjerice Adventurer, među najcjenjenijim su američkim oldtimerima 1950-ih, postižući danas na aukcijama cijene i veće od 200.000 dolara. No kriza prodaje 1958. jako je pogodila upravo višu srednju klasu proizvođača, prodaja marke DeSoto pala je za 60 posto, a u naredne dvije godine je nastavila kliziti nadolje.
Možemo to usporediti s katastrofalnom prodajom novopredstavljenog direktnog konkurenta iz game Ford, pod-marke Edsel. Usto, modeli su postali preslabo individualizirani, manji nalik na Dodge, a veći na Chrysler.
Gubitak identiteta rezultirao je gašenjem većeg dijela game, tako da u posljednjoj godini proizvodnje DeSoto neće čak nositi niti individualnu oznaku modela, naprosto je tvrtka puštena da nestane netragom. DeSoto, slavna američka marka, ugašena je 18. studenoga 1960.