Kao nasljednik popularne modela Škoda Favorit, Felicia je predstavila niz modernih tehnologija i značajki…
Škoda Felicia predstavljena je u listopadu 1994. kao moderni hatchback s pet vrata, a stigla je u ulozi nasljednice modela Favorita. Šest mjeseci kasnije uslijedila je praktična karavanska varijanta. Bio je to prvi automobil razvijen u suradnji s Volkswagen grupom nakon udruživanja snaga s Nijemcima 1991. godine. Između 1994. i 2001. proizvedeno je više od 1,4 milijuna modela Felicia, a automobil je također postigao uspjeh u motosportu.

26. listopada 1994. održana je svjetska premijera Škode Felicie na kultnom Karlovom mostu u Pragu. Proizvodnja novog modela već je započela u rujnu u tvornici Vrchlabí, a tvornica Mladá Boleslav proradila je 17. listopada 1994. Felicia je postala prvi automobil razvijen nakon što je Volkswagen grupa 1991. stekla udio u Škodi, koristeći njezinu tehnologiju i komponente. To je Škodi omogućilo pristup opremi i motorima Grupe, kao i modernim značajkama sigurnosti i udobnosti, što je pridonijelo izuzetnom komercijalnom uspjehu novog modela.
Paleta modela Felicia proizašla je iz sveobuhvatne modernizacije prethodne Škode Favorit. Felicia je imala novi dizajn, pri čemu je hatchback s pet vrata bio 40 mm dulji i 15 mm širi od Favorita, što je također povećalo kapacitet prtljažnika za 21 litru na ukupno 272 litre.
Osnovni motor bio je 1.289 kubičnih centimetara benzinski 4-cilindraš, dostupan u dvije izlazne snage (40 kW i 50 kW). 1995. uveden je snažniji 1.6 MPI motor (55 kW) i 1.9 D dizel motor (47 kW). Zahvaljujući bliskoj suradnji s Volkswagen grupom, moderne značajke uvedene su u Feliciu tijekom cijele proizvodnje, uključujući ABS, do četiri zračna jastuka, servo upravljač, klima uređaj, putno računalo, grijana prednja sjedala i kožne presvlake. Škoda Felicia proglašena je automobilom godine u Češkoj Republici 1994.
U lipnju 1995. godine ponuda stilova karoserije proširena je na praktični karavan, duljine 4.205 mm i prtljažnog prostora od 447 litara. U kolovozu 1995. tvornica u Kvasinyju počela je proizvoditi uslužne verzije – Pickup i Vanplus. Dodatno, na temelju Pickupa, proizvedeno je više od 4000 primjeraka modela Felicia Fun za slobodno vrijeme. Ovo jedinstveno vozilo, u svojoj prepoznatljivoj žutoj boji, imalo je nekonvencionalan raspored sjedala 2+2, s rasklopivom klupom…
U veljači 1998. uveden je veliki facelift, usklađujući vanjski izgled automobila sa Škoda dizajnerskim jezikom u to vrijeme, koji je uspostavljen većim modelom Octavia (u proizvodnji od 1996.). Ovim ažuriranjem dužina Felicije povećana je za 28 mm, odnosno 32 mm za karavansku verziju, a uvedene su i nove boje karoserije i opcije dodatne opreme.
Tijekom svoje karijere, Škoda Felicia nudila se u raznim posebnim izvedbama i izdanjima. Godine 1995. s ovim je modelom po prvi put predstavljena vrhunska linija opreme Laurin & Klement. Godinu dana kasnije, posebno izdanje Atlante objavljeno je u čast Ljetnih olimpijskih igara. Ostala značajna izdanja uključivala su Sport Line, Color Line, Excellent, Magic, Family i Mystery, od kojih potonji ima motiv temeljen na Praškom astronomskom satu. Kada je posljednja Škoda Felicia sišla s proizvodne trake u lipnju 2001., ukupan broj proizvedenih jedinica dosegao je impresivnih 1.401.489 vozila.

Felicia je dokazala duh izdržljivosti i svestranosti i u motosportu, natječući se u Svjetskom prvenstvu u reliju između 1995. i 1997., gdje je redovito bila prva u ukupnom poretku. Škoda Felicia Kit Car pokretali su 1,3, 1,5, a kasnije i 1,6-litreni četverocilindrični motori, a potonji je ugodio tim Škoda Motorsport da isporučuje do 174 konjske snage. Tijekom svoje karijere u reliju, Škoda Felicia Kit Car stekla je reputaciju pouzdanosti i izvrsnog upravljanja – slično kao i njegovi standardni proizvodi koji vjerno služe brojne vlasnike i zaljubljenike sve do danas.