Prosper L’Orange je inovacijom u sustavu samozapaljenja goriva (kompresijskog paljenja) omogućio razvoj automobilskih dizelskih motora
Komora predizgaranja dizelskog motora povezana je s cilindrom motora preko ograničenog prolaza, odnosno plamenika. To je omogućavalo bolje samozaoaljenje goriva, jer su se u manjem obujmu omogućavali bolji uvjeti za komprimiranje zraka, postizanje lokalnih temperatura od 800 Celzijevih stupnjeva i samozapaljenje ubrizganog goriva,
Tako je 14. ožujka 1909. nastao dizelski motor s podijeljenim prostorom za izgaranje, odnosno neizravnim ubrizgavanjem u pretkomoru. U radu, uski konus goriva raspršuje se prema plameniku pomoću mlaznice injektora s jednim otvorom. U to vrijeme nije postojala tehnologija za proizvodnju mlaznica s više otvora, a dizelski motori su koristili visokotlačni zrak za raspršivanje goriva izravno u cilindar.
L’Orange je također otkrio da dizelski motori s neizravnim ubrizgavanjem rade uglađenije i tiše od motora s izravnim ubrizgavanjem. Korištenje komore za predizgaranje smanjilo je opterećenje na strukturu motora, tako da se može učiniti manje teškim od motora s izravnim ubrizgavanjem.
Međutim, motori s neizravnim ubrizgavanjem zahtijevaju veći kompresijski omjer, oko 20:1, kako bi se kompenzirao veći omjer površine i volumena koji uzrokuje veći gubitak topline zbog punjenja cilindra. Također ih je teže pokrenuti kada su hladni, stoga su komore za predizgaranje opremljene električno grijanim žarnicama.