Mercedes-Benz W 115 kod nas je bio poznat kao ‘funkcionarski Mercedes’, veći brat Mercedes-Benz W 108 bio ‘onaj veliki funkcionarski Mercedes’, rangiran ispod serije W100, rezervirane za Tita osobno…
Jedan od najelegantnijih automobila s trokrakom zvijezdom zapravo je nastao u žurbi, pošto je dizajn prethodnika ‘repaša’, na čijoj je platformi napravljen, brzo zastario. Predstavljen je u kolovozu 1965, kao nasljednik ‘Repaša’ Mercedes-Benz W 111, a dizajnirao ga je Paul Bracq.
Statusna limuzina s Trokrakom zvijezdom na nosu, dugačka 4900, široka 181 i visoka 1440 mm u prvoj je seriji opremljena rednim 6-cilindarskim dizelašima. Osnovni model Mercedes-Benz 250 S s 2496 ccm i 130 KS ručnim 4.stupanjskim mjenjačem do stotke je ubrzavao za 12 s, postizao 182 km/h i prosječno trošio 12,5 s.
Mercedes-Benz 250 SE, opremljen mehaničkim ubrizgavanjem, snagu je povećao na 150 KS, što je performanse poboljšalo na 12 s i 193 km/h, a potrošnji smanjilo na 12,5 s. Najsnažniji model u startu bio je Mercedes-Benz 300 SE s 2996 ccm i 170 KS imao je 5-stupanjski ručni mjenjač za 11 s do stotke i 200 km/h.
Uz sve je modele bio dostupan 3-stupanjski automatski mjenjač. Mercedes-Benz 300 SEL, rastegnut na 5000 mm nosio je oznaku W109 i imao zračni ovjes poznat iz ranijeg 300 SE. Prepoznavao se po vertikalno udvojenim prednjim farovima, 1967. stigli su modeli Mercedes-Benz 280 S sa 140 KS i 280 SE sa 160 KS.

U ponudu su 1969., osim rednih šestaka, uključeni i V8 motori. Ti su modeli nosili oznake 280 SE 3.5 s 200 KS i 280 SE 4.5 s 205 KS. Priča za sebe je bio sumanuti 300 SEL 6.3 s motorom od 250 KS iz W100, najbrža limuzina na svijetu (službeno 229 km/h, neslužbeno i nešto više), u ponudi od 1967. do 1972.
Tek s nasljednikom Mercedes-Benz W116 prvi puta stiže i otad nezamjenjiva oznaka S-klase. U ponudi je uvijek bila samo skladna limuzina. Pet AMG-ovih primjeraka, od čega tri trkaća, na modelu 6.3, dio su legende, jedan je koristila Matra kao pokretnu sletnu rampu za avione…