Kadu u istoj državi već imate najbolju trkaću stazu na svijetu, Nürburgring, nije lako konstruirati novo, konkurentsko trkalište – Hockenheimring
Lokalni je entuzijast utrka iz malog srednjonjemačkog mjesta Hockenheim zamislio stazu za motociklistička natjecanja. Nakon kratkog nagovaranja lokalnih vlasti, radovi na stazi Hockenheimring počeli su u proljeće 1932., a već dva mjeseca kasnije održana je prva motociklistička utrka ondje.
Kako se staza nalazi prilično blizu Stuttgarta, Mercedes-Benz je već sredinom 1930-ih počeo koristiti kao testnu stazu, a nedugo potom i Auto Union. Nakon II. svjetskog rata je staza dobila novu konfiguraciju, s dugačkim pravcima koji vode kroz šumu i gledateljima vrlo pregledan stadionski dio.
Nažalost većina se zanimljivih događaja odvijala u šumi, a ne pred pogledom mase. Na tragičan je način upisana u povijest utrka 1968., kada je ondje poginuo jedan od najvećih vozača svih vremena, Jim Clark. Dvije godine kasnije napokon je i Formula 1 došla na Hockenheimring, a kada je stari Nürburgring postao preopasan, staza je postala i stalni dom njemačke Velike nagrade.
Posljednja rekonstrukcija staze napravljena je 2015., nekadašnje šumske dionice su maknute, čak i ponovo pošumljene, a čitava dužina dovedena pred oči gledatelja, no uz cijenu gubitka velikog dijela karizme.
Zanimljiv video o povijesti staze Hockenheimring pogledajte OVDJE