Njemački narodni automobil zvao se KdF-Wagen, a tvornica je 1936. ponijela ime Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbh…
Automobil koji je promijenio povijest autoindustrije te je, kao njemački narodni automobil KdF-Wagen iniciran izravnim nalogom zloglasnog nacističkog vođe Adolfa Hitlera, predstavljen 1938., a zbog skorog početka II. svjetskog rata, životni put počeo u ratnoj inačici, svima je bio poznat kao Volkswagen.
To je ime korišteno i u marketinške svrhe nakon obnove produkcije Narodnog automobila Volkswagen Buba, ali iz niza razloga ime zapravo nije bilo registrirano i zaštićeno sve do 1954. Otada je preraslo u jedan od najpoznatijih svjetskih automobilskih brendova.
Koncern sa sjedištem u Wolfsburgu je od 2012., po financijskim parametrima, najuspješniji, potom je, pretekavši Toyotu, tri godine bio na vrhu, s više od 10 milijuna proizvedenih automobila godišnje.
Tijekom 2016., zbog afere Dieselgate, zbog falsificiranja parametara potrošnje i emisija dizelskih motora, nakratko je pao iza Toyote, ali se brzo restrukturirao i vratio na prvo mjesto. Dodatan uspon i, posebice ekspanzija proizvodnje električnih automobila.
Volkswagen je, proizvodnim i prodajnim rezultatima učvrstio čelnu poziciju, koju će pametnom poslovnom politikom. u korona-krizi vjerojatno i zadržati…