Claudio Lombardi, bivši inženjer Formule 1 ranih se 1990-ih proslavio kao šef Ferrarijeve momčadi, a kruna uspjeha mu je motor fascinantne Lancije Delta S4, s turbopunjačem i mehaničkim kompresorom…
Na slici: Claudio Lombardi (lijevo), menadžer tima Martini Lancia i Juha Kankkunen tijekom relija Sanremo 1989.
Po završetku školovanja mladi se inženjer 1968. zaposlio u tvrtki Fiat, radeći na smanjenju emisije ispušnih plinova i potrošnje goriva. Ključni iskorak u karijeri bio je 1975., kad postaje voditelj razvoja motora Lancia, što će obnašati sve do 1990. To je razdoblje iznimnih uspjeha druge po veličini torinske tvrtke na trkaćim stazama i relijima.
Kruna Lombardijevog rada svakako je bio motor fascinantnog modela Lancia Delta S4, koji je imao i turbopunjač i mehanički kompresor. Taj automobil zbog performansi gotovo iznad granice ljudskih mogućnosti bio jedan od povoda ukidanja Grupe B. Cesare Fiorio ga za sobom povlači u Ferrari, gdje od 1991. do 1994. vodi razvoj F1 motora, nažalost, u jednom od najgorih razdoblja te momčadi, a potom prolazi u program automobila za utrke izdržljivosti.
Početkom 2000-ih uspješno radi za Apriliju, gdje je razvio motor za RSV4, kojim Max Biaggi osvaja dvije svjetske Superbike titule.