Chevrolet Corvette ZR-1, ‘King of the Hill’ uveden 1990., istinski je superautomobil, koji je s motorom 5.7 V8 32 V u snažnijoj verziji s 411 KS postizao 291 km/h i do stotke ubrzavao za pet sekundi
Chevrolet Corvette je gotovo od samih početaka bila uspješan i potentan sportski automobil, dokazan čak i na europskoj trkaćoj sceni, no čak bismo i njene najsnažnije inačice teško mogli nazvati rafiniranima i sofisticiranima. Veliki i ne baš najmoderniji motori s mnogo snage i momenta na nižim okretajima upareni s relativno primitivnim podvozjem sprečavali su znalce da doživljavaju ma koji Chevrolet Corvette kao dostojnog takmaca europskim konkurentima.
Kao odgovor na to General Motors se potkraj 1980-ih odlučio obratiti stručnjacima tvrtke Lotus, tvrtke koju je kupio 1986., poznate upravo po sposobnosti čudesnih podešavanja sportskih automobila. Rezultat toga bila je Chevrolet Corvette C4 u top-gun izvedbi ZR-1 (inicijalno nazivana ‘King of the Hill’, ‘kralj brda’) iz 1990., istinski superautomobil s najvećom brzinom oko 300 km/h i ubrzanjem do stotke za pet sekunda.
Osnova nove čarolije koju je pružao Chevrolet Corvette ZR-1 bio je aluminijski 5.7 V8 s četiri bregasta vratila u glavi, 32 ventila, 375 KS (kasnije i 411 KS) te elektroničkim nadzorom rada brizgaljki, kako bi se osiguralo da motor optimalno radi na svakoj brzini okretanja. Uz dorade podvozja i kočnica Chevrolet Corvette ZR-1 je postala vrlo sposoban automobil koji je na cesti i pisti mogao posramiti višestruko skuplje europske konkurente. No ipak nije bio onakav uspjeh kakvom su se u GM-u nadali, do 1995. prodano ih je 6.939.
Glavni je problem bio imidž, model je osim nekoliko detalja izgledao kao svaki obični, upola jeftiniji Chevrolet Corvette. Usto zbog strukturalne krutosti konstrukcije samo je coupe inačica bila u ponudi, premda bi otvoreni Chevrolet Corvette ZR-1 nesumnjivo osjetno popravio prodajne rezultate. Danas je ovo zaboravljen i relativno jeftin superautomobil s velikim problemom nedostatka posebnog identiteta, ali za Chevrolet Corvette neočekivano dobrih voznih svojstava.