Koncepciju je 1931. patentirao francuski inženjer Georges Paulin, a 1934. uveo Peugeot 402 Eclipse (na slici). Krov se ručno podizao i sklapao u prtljažnik te kupe pretvarao u kabriolet…
Novu je generaciju koncepcije, s elektrohidraulički pokretnim tvrdim krovom, 1996. je uveo Mercedes-Benz SLK, a 2001. predstavljen je Peugeot 206 CC, prvi koji je koristio tu oznaku. Nakon toga stižu tako konstruirani/dizajnirani Peugeot 206, Renault Megane, Ford Focus, Nissan Micra…
Atraktivna je i funkcionalna, ali skupa te usto povećava masu za 70 do 100 kg (elektro-hidraulički mehanizmi izvedba pokretnog krutog krova). To je nepovoljno za performanse i potrošnju goriva (time i emisije), a usto povisuje težište.
Dakle, uz prednosti ima i (velike) mane, stoga nije nikad ozbiljnije zaživjela. Početak 2000-ih bilo je ‘zlatno doba’, ali očito i ‘labuđi pijev’ te koncepcije, koja je 2010. ponovno počela ‘umirati’.
Naime, oni koji vole ‘ljetne’ izvedbe automobila radije biraju verzije s mekanim sklopivim krovom (soft). Kako oznaku CC nitko nije nitko zaštitio, od 2008. je Volkswagen iskoristio za Passat CC, za kupe-limuzinu, kraticom od Comfort Coupe.