Početkom 1997., u brzom vlaku “Shinkansen” na liniji Tokio – Nagoya, nastala je skica ultrasportskog modela Bugatti Veyron, koja je na neki način promijenila automobilski svijet…
Bio je to dug razgovor s Karl-Heinzom Neumannom, tadašnjim šefom razvoja motora u koncernu Volkswagen, nakon kojega je skica 18-cilindarskog motora i te kako je dobila smisao.
Snažni, snažni i bolji od bilo čega drugog. Ovaj hrabri potez i ideju potaknuo je nitko drugi već legendarni – Ferdinand Piëch, nadareni inženjer i dugogodišnji izvršni direktor i predsjednik koncerna Volkswagen – i jedan od glavnih zagovornika stvaranja modela Bugatti Veyron 16.4.
Prvi hiper sportski automobil modernog doba bio je istinsko pionirsko dostignuće koje je ispisalo povijest automobila, kada se pojavio 2005.

Bugatti Veyron je tako postao prvi serijski automobil koji je proizveo više od 1.000 KS i vozio brže od 400 km/h. Veyron je bio inženjersko remek-djelo. Njegov je razvoj, međutim, isto toliko povijesno postignuće kao i sam Veyron.
U početku je to samo bila ideja, skica na papiru. Ferdinand Piëch je imao samo u glavi kako taj motor mora biti moćan, pri tome mora nadmašiti sve drugo što postoji. Tema i ideja je bio motor od 18 cilindara, što je bila revolucija u inženjerstvu. Kao inženjer i strastveni ljubitelj svega što se tiče motora, Ferdinand Piëch motor je gledao kao središnji element automobila, njegovo kucajuće srce.
Ideja koju je izvanredni inženjer Ferdinand Piëch iznio 1997. svjedoči o sjajnom umu. Kao i njegov nevjerojatan koncept snažnog motora, bio je i pokretačka snaga uskrsnuća marke Bugatti na njenom izvornom mjestu, francuskom gradu Molsheimu “, izjavio je 2017. Stephan Winkelmann, tadašnji predsjednik tvrtke Bugatti.

A papir, on je još uvijek tu i svjedoči o genijalnom i hrabrom umu Ferdinanda Piëcha.