Horch je u sklopu koncerna Auto Union bio zadužen za prestižni segment, automobile namijenjene imućnoj, ali i sportski nastrojenoj klijenteli
U rangu s premium modelima Maybach i Mercedes-Benz, automobili Horch bili su i ostali najcjenjeniji predratni klasici njemačke proizvodnje, a posebno su bili omiljeni nacističkim glavešinama.
Nakon rata u Zapadnoj Njemačkoj napravljen je samo jedan Horch za čelnika koncerna Auto Union, poznati nerestaurirani automobil koji je desetljećima stajao u teksaškoj preriji i dostojanstveno trunuo.
U DDR-u je pak Horch obnovljen modelom P240, za kojeg je pokrenuta serijska proizvodnja, no kasnije je ime marke preimenovano u Sachsenring, da bi bilo ugašeno kad su, iz nikad objašnjenih razloga, sovjetske vlasti zabranile izvoz tog automobila u druge zemlje Istočnog bloka.
U nekadašnjim pogonima tvrtke Horch nastavio se proizvoditi program Trabant, a ime je, čini se, ugaslo zauvijek, premda se svojedobno nagađalo da bi njime Audi mogao odgovoriti na Mercedesovo oživljavanje brenda Maybach.