Austrougarski konzul i uspješan prodavač automobila na Azurnoj obali Emil Jellinek je na utrci u Nici 1899. doživio nesreću koja ga je navela na razmišljanje o upravljivijem i snažnijem trkaćem automobilu…
Zapažanja i primjedbe iznio je glavnom konstruktoru tvrtke Daimler. Na osnovi njih Wilhelm Maybach je izradio automobil koji će premijeru doživjeti 1900., opet na utrci u Nici. Jellinek je Maybachu predložio da automobil dobije ime po njegovoj kćeri Mercedes. Njeno je pravo ime bilo Adrienne Manuela Ramona Jellinek, ali su je svi zvali Mercédès, a otac je vjerovao da to ime donosi sreću, pa je svašta nazvao njenim nadimkom, od vile do automobila.
Mercedes 35 HP, prvi automobil tvrtke Daimler je 23. studenoga 1900. izvezen na prvu probnu vožnju u njemačkom Cannstattu. Jellinek je odmah i naručio 36 automobila (trećinu tadašnje godišnje proizvodnje tvrtke Daimler), uz uvjet da novo vozilo i službeno dobije ime po njegovoj tada desetogodišnjoj kćeri. Uostalom, Jellinek je ponekad i na utrkama nastupao koristeći njen nadimak kao pseudonim.
Mercedes 35 HP bio toliko uspješan da su čelnici tvrtke Daimleru odlučili iskoristiti taj uspjeh i preuzeti ime za označavanje čitave game modela, dok je sam Jellinek uključen u upravni odbor tvrtke. Tako je gotovo slučajno, iz praznovjerja, stvoreno jedno od najpoznatijih globalnih automobilskih imena i jedan od općenito najprepoznatljivijih industrijskih brendova na svijetu.