Jak francuski adut B-segmenta, finalist izbora za ‘Europski automobil 2019 godine’, Casanova niže klase, dostupan od 99.895 kn…
Odličan dan, u odličnom društvu. Novi gradski hit stigao je u Hrvatsku. Peugeot opet kuca na vrata uspjeha. U B segmentu koji sve više stremi k standardizaciji, nauštrb aspekata kao što su zadovoljstvo ili mladenački duh, Peugeot se ističe i zavađa s atraktivnim novim Peugeot 208.
Zato što se upotreba vozila mijenja, zato što energetski prijelaz predstavlja istinsku priliku, novi Peugeot 208 nudi tri različite mogućnosti izvora energije – struju (u prvom kvartalu 2020), benzin ili dizel. Linija karoserije više ne diktira upotrebu vozila!
Zato što se upotreba vozila mijenja, zato što energetski prijelaz predstavlja istinsku priliku, novi Peugeot 208 nudi tri različite mogućnosti izvora energije – struju (u prvom kvartalu 2020), benzin ili dizel. Linija karoserije više ne diktira upotrebu vozila!
Ova nova generacija novog Peugeot 208, koja se savršeno uklapa u strategiju marke prelaska u više tržišne segmente, prepoznatljiva je po svojem inovativnom dizajnu koji sa sobom donosi mladenački duh i energiju.
Osim prepoznatljiva, originalna stila, novi Peugeot 208 također utire nove putove s novom generacijom sustava Peugeot i-Cockpit s 3D instrument pločom i cijelim nizom sustava za pomoć u vožnji, značajki koje su inače rezervirane za više tržišne segmente. Puno je sličnosti s većom, razvikanom braćom poput 3008 i 508. Ne trebamo ni govoriti koliko nam se takva odluka svidjela.
Novi Peugeot 208 na hrvatskom tržištu je u prodaji od prosinca ove godine, kada će kupcima ovog modela u svim salonima Marke Peugeot biti omogućene probne vožnje. Nešto kasnije, u proljeće 2020. na tržište stiže i novi Peugeot e-208. Lansiran u listopadu ove godine u najvećim europskim zemljama, 15 % narudžbi se odnosi na ovaj model.
Novi Peugeot 208 dolazi s cijelim nizom potentnih benzinskih i dizelskih motora usklađenih sa standardom EURO 6.d.
Novi Peugeot 208 dolazi s cijelim nizom potentnih benzinskih i dizelskih motora usklađenih sa standardom EURO 6.d.
Jedinstvena je ponuda u segmentu B ta što su PureTech 100 i 130 dostupni s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem EAT8. Benzin je zastupljen: 1,2-litreni 3-cilindarski motori: PureTech 75 S&S BVM5, PureTech 100 S&S BVM6 ili EAT8 , PureTech 130 S&S EAT8. Dizelski program nudi samo 1.5-litreni 4-cilindarski motor: BlueHDi 100 S&S BVM6.
Duži, širi i niži od trenutačnog modela Peugeot 208, ova nova generacija otkriva prepoznatljivu liniju karoserije i posreduje sportski karakter zahvaljujući svojim jasnim, markantnim linijama. Upravo to će ga pogurati u sferu najtraženijih modela na tržištu, kao i cijena…