NA DANAŠNJI DAN

Toyota RAV4 PHEV Style: hibridni SUV, gutač kilometara, multitalent za sve uvjete

Zamislite samo još ne tako davno Volkswagen Touareg V10 TDI auto s deset cilindara ubrzavao je do sto za nekih 7,8 s a danas RAV 4 ubrzava za 6,2 sec s upola manjom potrošnjom goriva

Tekst: Goran Husinec

Pružila mi se prilika voziti Toyotu RAV 4 PHEV, “Svemirski brod srednje klase”. Sigurno se sada pitate zašto svemirski brod kakve sad to ima veze s jednim „običnim“ autom. Prije svega to nije obični auto to su dva auta u jednom. Potpuno električni onaj koji se puni doma na kućnoj utičnici ili shopping centru te se tako njegov vlasnik vozi „besplatno“ od ponedjeljka do petka na posao trgovinu i natrag (do 70 km dnevno na struju) a vikendom na benzin putuje na more ili drugu vikend destinaciju. Naravno taj put nije obična vožnja, to je doslovno putovanje kroz galaksiju SUV vozilom.

Naime taj automobil ima ukupno 306 konjskih snaga i brutalno konstantno ubrzava dok se kazaljka ne zaustavi na točno 200 km/h, ubrzava konstantno bez prekida pogonjen s benzinskim i električnim motorom uz pomoć CVT mjenjača koji osigurava konstantno brutalno ubrzanje. Zamislite samo još ne tako davno Volkswagen Touareg V10 TDI auto s deset cilindara ubrzavao je do sto za nekih 7,8 s a danas RAV 4 ubrzava za 6,2 sec s upola manjom potrošnjom goriva. To nije sve RAV 4 ubrzava iz „podruma“,on prihvaća gas kao niti jedan nama poznati automobil te klase s pogonom samo na fosilna goriva. Imao sam sreću probati penjati se njime na Motovun gdje su vrlo oštre i strme serpertine.

Kad pri brzini od dvadesetak kilometara na sat stisnete gas do kraja RAV 4 nevjerojatnom silinom krene ubrzavati uzbrdo a ESP vozilo drži na njegovoj putanji tako sofisticirano da jednostavno niti ne znate što elektronika radi za vas a samo znate da svaki zavoj prolazite nevjerojatno sigurno i precizno. Automobilom sam bio i u Njemačkoj gdje sam “držao kolonu” s daleko jačim automobilima visoke klase vozeći brzinom 180 km/h.

Putna brzina i ujedno maksimalna od 180 km/h sasvim je dosta i previše za običnog vozača. Zahvatila me i snježna oluja koja je 27. veljače.2022. harala Gorskim kotarom. RAV 4 se probijao kroz snježnu mećavu te nije niti jednom pokazao tendenciju opasnog klizanja za razliku od drugih vozila s pogonom na sva četiri kotača koja su se tamo nalazila i zaustavljala na zaustavnoj traci autoceste A6 Rijeka-Zagreb.

Sve u svemu auto je lijep, vrhunske završne obrade svih detalja što u kabini a tako i izvan nje a to ukazuje na Toyotinu kvalitetu brenda koji ima najbolju kontrolu kvalitete u automobilskoj industriji posljednjih tridesetak godina. Sve u svemu, prekrasan auto koji si nažalost ja ne mogu priuštiti jer je preskup za moj džep ali da mogu iskreno kupio bi ga odmah i niti u jednom trenutku ne bi žalio za uložen novac jer Toyota je ulog u kvalitetu koja se uvijek isplati.

 

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj