Malo koji model kao Kia Sorento, iz generacije u generaciju, svira za oktavu više note. Prvi je predstavljen 2003., kao klasičan terenac zamaskiran u SUV…
Drugi iz 2010. to je postao dušom i tijelom, dobio na eleganciji, komforu (pogotovo u izvedbi sa sedam sjedala) i štedljivosti. Doduše malo izgubio na terenskoj robusnosti, ali koga to briga. A već lijepu i dorađenu izvedbu zaokružila je 2015. treća edicija, koji se stilom, izvedbom i mogućnostima mjeri s najboljima.
Model četvrte generacije, koji se upravo testira, pravi dodatni iskorak. Djeluje ozbiljno i fino dorađeno, a dužinom 483, širinom 1190 i visinom 169 cm (blago povećan u usporedbu s dosadašnjim velik je, ali ipak ne prevelik za SUV za pet do sedam sjedala.
Glavni će adut biti turbobenzinac 2.0. T-GDi serije Theta II, koji će sinerbijski, s 48-voltnim blago-hibridnim sustavom razvijati 310 KS. Bit će to jedna od glavnih zvijezda autosalona u Ženevi 2021. i korejski ‘protuotrov’ za Audi Q5 i BMW X3.