Aktualni Mercedes-Benz E-klase serije W213 predstavljen je u veljači 2016. te je došlo vrijeme za filigranski redizajn, koji će biti prikazan na salonu u Ženevi, od 5. do 15, ožujka 2020.
Koliko je za Daimler ovaj model važan potvrđuje što se uvelike već testiraju u Las Vegasa na salonu elektronike CES. Fini hi-tech dodir pokazivat će se matrix-Led svjetlima, dorađenim branicima i atraktivnijim felgama, a stilske se novosti naslanjaju na već predstavljene redizajnirane verzije C i S-klase
U unutrašnjosti je u prvom planu višefunkcijski volan, koji kombinira najsuvremenije multifunkcijske opcije i dizajn iz legendarnog Pontona. Analogni instrumenti više nisu dostupni a dva 10,25-inčna ekrana sada su standard.
Nova generacija upravljača dolazi s upravljačkim tipkama osjetljivim na dodir (upravljanje zakretanjem površinom zaslona osjetljivog na dodir). Sustav Internal Assist omogućava intuitivno, prirodno djelovanje raznih komfora i MBUX funkcija putem detekcije pokreta.
Novi sustav DISTRONIC omogućava interaktivnu kontrolu prometne situacije. Uz pomoć Live Traffic informacija, E-klasa može prepoznati i reagirati na prometne gužve i opasnosti i pravodobno smanjiti brzinu.
Sve je prilagođeno autonomnoj vožnji do brzine od 60 km/h “Paket za parkiranje s kamerom od 360 stupnjeva” nudi novu funkciju koja se zove “Side Side” (Pogled s boka), koja pazi na cijelu stranu vozila. Prošireni bočni prikaz olakšava kretanje u blizini, paralelnih prepreka poput ivičnjaka i zidova garaže.
Glavni motor u ponudi su 4-cilindarski turbobenzinac 2.0 s 268 KS i 6-cilindarski 3.0 s 362 KS, oba s dodatnih 20 KS uz EQ Boost / ISG. U ponudi će biti čak sedam plug-in hibridnih modela i po tome je redizajnirana E-klasa jedinstvena.
Naravno, osnovni i tržišno najzanimljiviji model (svaka čast turbobenzincima, hibridima & co.) ostaje turbodizelaš E 200 d, koji će sa 150 biti pojačan na 160 KS, za 46.123 eura. Više ćemo znati u Ženevi, a na tržištu se očekuje prije ljeta.