Osvježeni Hyundai Tucson u prodaji je još od ljeta. Najveće novosti su vizualne, ali hvali se i tehnološkim dodacima…
Hyundai Tucson prije više od 3 godine napravio je sjajan posao. Radikalan izgled iznimno se svidio publici, a to je na kraju rezultiralo sjajnim prodajnim učinkom. Sad je red stigao na osvježeni facelift model. Upadljiva LED dnevna svjetla i dalje su tu, ali u puno manjem obujmu. Rekli bismo, možda je sad to ipak skladnije. Ako ništa, odmah se zna o kojoj izvedbi se radi.
Test vožnja ponovno je potvrdila zašto ovaj korejski model ljudi tako lako prihvaćaju. Iznimno ugodan u vožnji, sjajan vozački ambijent i dobra cijena sigurno su argument više. Facelift je sad dobio novi izgled instrument table. Na verziji prije, zaslon i cijeli niz tipki bili su u cjelini, sad je to prošlost. Ovaj razmještaj i novi vizualni identitet nam se definitivno više dopadaju. Središnji naslon, kao jedan greben, odlično je ergonomski pozicioniran. Još kad vidite kako je lijepo ukomponiran bežični punjač, kao i tipke za grijanje i hlađenje sjedala, baš uživate u raskoši Luxury opreme.

Benzinac u blago hibridnoj verziji nam se dopao, ali, uvijek ima ali. Performanse koje nudi su skroz dobre, a dobar dio otpada i na ugodan 7-stupanjski automatik. No, ostao nam je taj ali, e baš te stvari i detalje ćemo otkriti u veliko testu koji najavljujemo za 20. prosinca. Pratite nas i postavljajte pitanja na Facebook stranici.
POGON
Motor: turbobenzinski, 4 cilindarski, blok od sivog lijeva, sprijeda poprečno + MHEV (Mild Hybrid Electric Vehicle) G4FU
Obujam: 1.598 ccm
Provrt x hod: 75.6 x 89.0 mm
Kompresija: 10,5 : 1
Snaga: 118 kW/160 KS pri 5.500/min
Okretni moment: 265 Nm pri 1,500-4,500/min
Mjenjač: DCT automatski, 7-stupanjski
Pogon: na sve kotače
Start/stop: da
KAROSERIJA
Izvedba: crossover C-segment, 5V, 5 sjedala
Gabariti: 4.510 x 1865 x 1651 mm
Međ. razmak: 2680 mm
Masa: 1649 kg
Prtljažnik: 577-1756 l
Spremnik goriva: 54 l
Krug okretanja: 11 m
EuroNCAP: 5 zvjezdica
PODVOZJE
Ovjes: neovisan, MacPherson sprijeda/Multilink straga
Kočnice: samoventilirani diskovi/diskovi
Ručna: električna
Naplaci: aluminijski
Gume: 235/50 R19
PERFORMANSE
Brzina: 192 km/h
0-100 km/h: 9,8 s
Na testu: 10,6 l/100 km
CO2: 142-158 g/km
CIJENE
Osnovni benzinski model: 27.990 eura
Osnovni dizelski model: 30.790 eura
Testni model: 41.490 eura