TESTIRALI SMO

DS 4 Rivoli E-Tense Plug-in Hybrid 225, hibrid iz nekog posebnog svemira

Foto: Autoportal.hr (I.J.)

Nakon što je DS najavio nove razine opreme, Pallas i Étoile, mi smo imali prilike isprobati DS 4. Elegantan i praktičan DS definitivno plijeni pažnju u svijetu kompakt automobila, a još kad kažemo kako je ‘dobar’ s punjačima, definitivno je igrač novog doba…

DS 4 je automobil za ostaviti dojam, za biti viđen. Htjeli to ili ne, linija je to koja s brojnim zanimljivim detaljima baš privlači poglede. Prednja efektna LED svjetla i dnevna varijanta u formi ‘kljova’ daju ovom DS modelu baš prepoznatljiv potpis.

Foto: Autoportal.hr (I.J.)

Tko kupuje i planirat kupiti DS 4?
Već smo imali prilike uživati u ovom ipak povišenom modelu, koji će birati svi oni koji odbijaju klasično. Prve doživljaje možete vidjeti ovdje, s uvijek zahvalnom dizelskom opcijom od 130 KS.

Je li i ovaj model “naginje” previše na udobnost?
Genetika je napravila svoje, ali novi DS 4 ima vozačkog potencijala. No, vožnja plug-in hibrida je kod svakog proizvođača skroz druga priča. DS 4 sa i bez struje dobro je reagirao u različitim vozačkim okolnostima. Neravnine dobro upija, zavoje vidi kao izazov. A ako u cijeloj priči netko pomisli voziti i više dana bez punjenja, možete računati na brojku od 7-8 litara benzina u prosjeku.

Komapkt u plug-in hibrid varijanti, prednost ili mana?
Ovo je definitivno plus za DS Automobiles. Odluka da DS 4 elektrificiraju pokazuje se odličnom jer ovaj segment vozila nije još uvijek zasićen PHEV opcijom. Pogotovo kad se vidi konačne brojke koje donosi DS 4, a to je u sinergiji 225 KS! Iza svega stoji 1,6-litreni turbo benzinac koji razvija maksimalnu snagu od 132 kW/180 KS, dok elektromotor razvija snagu od 81 kW/110 KS. Potencijal potonjeg je ipak najbolji kad se napuni baterija kapaciteta 12 kWh. Nakon boravka na punjaču, koji podržava AC punjenje, 3 do 4 sata u prosjeku je potrebno za punjenje. Nakon toga, računajte na 40 do 50 km dosega vožnje na struju. DS 4 tad donosi najbolju računicu za vlasnika, inače u prosjeku ta brojka varira od 4,5 do 8 litara

Performanse su uvjerljive u svim programima vožnje?
Kao i svi plug-in hibridi. DS 4 dobro čita namjere vozača, pa tako i želju za agilnijom vožnjom. Benzinac i elektromotor pri tome jure za svega 7,7 sekundi do 100 km/h i preko 233 km/h! Čak i kad je baterija prazna, elektromotor daje svoj ‘boost’ u vožnji…

Znate što nas je dojmilo posebno?
Taj pogled na interijer i drugačiji pristup unutrašnjosti. Na prvu izgleda kao nešto što nema smisla, a onda shvatite koliko je DS zapravo to odmjereno napravio. Isto tako, korišteni materijali i završna obrada su stvarno kako se ova marka i deklarira. Profinjeno u svakom smislu.

Foto: Autoportal.hr (I.J.)

Od opreme, što možete očekivati standardno?
Sve što vam treba, ali zaista. Tu su prednji i zadnji parking senzori. Naš izbor uvijek kamera za vožnju unatrag, DS 4 dolazi uz pomoć pri kretanju na uzbrdici, te ima opciju pokretanja bez ključa. U unutrašnjosti su dostupna 3 USB-C priključka, a vanjski dio krase DS LED Vision svjetla. Također, dobivate kao i na testnom modelu 19 colne kotače. 10″ multimedija dobro odrađuje posao…

Budući izbor za kupnju?
DS 4 definitivno ima potencijala da se razmisli o njemu. Drugačiji i elegantni istovremeno, već za 34.861 eura uz benzinski PureTech 130. DS u Hrvatskoj također nudi opciju produženog jamstva, nešto što definitivno kupci najviše gledaju i što je adut više u cijeloj priči. Plug-in hibridna varijanta i čista mobilnost u DS varijanti su dostupni za nešto više od 47.000 eura. Struja je in, ali i dalje na cijeni…

Foto: Autoportal.hr (I.J.)

POGON
Motor
: benzinski, 4 cilindra (kod motora: DGZ EP6FADTXHPD)
Ugradnja: sprijeda poprečno
Obujam: 1598 ccm
Provrt x hod: 77 x 86 mm
Kompresija: 10,2 : 1
Benzinski motor: 132 kW / 180 KS
Elektromotor: 81 kW / 110 KS
Ukupna snaga: 165 kW (225 KS) pri 6000/min
Ukupni moment: 360 Nm pri 1750/min
Mjenjač: automatski, 8-stupanjski
Pogon: prednji
Start/stop: da

KAROSERIJA
Izvedba: kompaktni crossover, 5V, 5 sjedala
Gabariti: 4400 x 1866 x 1490 mm
Međuosni razmak: 2675 mm
Udaljenost od tla: 189 mm
Krug okretanja: 10,82 m
Masa/nosivost: 1653 kg
Prtljažnik: 390 l
Spremnik goriva: 42 l
EuroNCAP: 4 zvjezdica

PODVOZJE
Ovjes: MacPherson/Poluneovisna, spiralna opruga
Kočnice: samov. diskovi 304 mm/ stražnji 268 mm
Ručna: električna
Naplaci: aluminijski
Gume: 205/55 R 19 (Michelin Cross Climate)

PERFORMANSE
Brzina: 233 km/h
0-100 km/h: 7,7 s
Na testu: 6,2 l/100 km
CO2: 32 g/km

CIJENA
Osnovni benzinac:  34.861 eura
Osnovni plug-in hibrid: od 47.254 eura

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj