Formentor je zaludio kupce, a sad stiže osvježeni, još atraktivniji nastup atrkativnog crossover modela…
Na testu imamo novi Formentor. Nije TDI, niti TSI verzija već e-Hybrid. Iza tog naziva skriva se plug-in hibridna verzija izuzetno atraktivnog španjolskog modela. Model koji je u protekle 3 godine zaludio Europu. Između ostalog i u Hrvatskoj je ostvario izuzetan prodajni učinak.

Testirana Cupra Formentor 1.5 e-Hybrid VZ tako je vozila uz dva motora, benzinski snage 130 kW (177 KS) i uz elektromotor snage 116 KS, što u sinergiji čini 272 KS! Brojka koja odmah izaziva respekt i pokazuje kako mlada marka ne kalkulira, nego nudi potpuni užitak.
Kao i u prethodniku, tako i ovaj ‘facelift’ može se pohvaliti komocijom, iako je figura i linija modela baš dojmljiva. Od duge prednje haube i novih svjetala, do stražnjeg padajućeg krova. No, jedan od najboljih detalja na automobilu je stražnja lampa, koja projicira između ostalog i Cupra logo. Na puno se zanimljivih detalja pazilo, stvarno.
Kombinacija benzinca i električnog sklopa sjajna je ako se predodredite biti aktivni na punjaču. Mi smo se na struj vozili 65-70 km dosega. Po zimi je isti puno manji, a preko ljeta ide do 110 km! Najbolji dio je zapravo taj dok smo se vozili po gradu, da smo uvijek bili “sa strujom”. Samo je odlazak na put krenuo nakon nekog vremena i ‘board computer’ natjerao na kalkulacije i početak konkretnog trošenja…
Moramo već u najavi testa pohvaliti i jedan mali dodatak koji smo dobili s vozilom. Riječ je o Moon kartici, istoj onoj koja pokriva gotovo sve punjače u Hrvatskoj.
Veliki test čitajte 16. prosinca na Autoportal.hr.
POGON
Motor: turbobenzinski, 4 cilindra, Euro 6 EA
Ugradnja: sprijeda poprečno
Obujam: 1498 ccm
Snaga benzinskog motora: 130 kW/177 KS pri 1500-4000 o/min
Moment benzinskog motora: 250 Nm pri 1500-4000 o/min
Provrt x hod: 85,9 x 74,5 mm
Kompresija: 11,5 : 1
Snaga elektromotora: 116 KS
Baterija: 25.8 kWh (Iskoristivi kapacitet: 19.7 kWh)
Ukupna snaga: 200 kW (272 KS)
Ukupni moment: 400 Nm
Mjenjač: DSG, 7 st.
Pogon: na prednje kotače
Start/stop: da
KAROSERIJA
Izvedba: kompatni SUV, C-segmenta, 5V, 5 sjedala
Gabariti: 4451 x 1839 x 1537 mm
Međuosni razmak: 2681 mm
Cd: 0,27
Krug okretanja: 11,4 m
Masa/nosivost: 1667 kg
Prtljažnik: 345 l
Spremnik: 40 l
EuroNCAP: 5 zvjezdica
PODVOZJE
Ovjes: MacPherson/Multilink
Kočnice: samov. diskovi /diskovi
Ručna: elektronička
Naplaci: aluminijski
Gume: 245 /40 R 19
PERFORMANSE
Brzina: 220 km/h
0-100 km/h: 7,2 s
Na testu: 5,4 l / 100 km
Doseg na struju: 78 km
CO2: 10-11 g/km
CIJENE
Osnovni benzinski model: 33.451 eura (1.5 TSI 150 KS, ručni mjenjač sa šest brzina)
Osnovni dizelski model: 37.089 eura (2.0 TDI evo DSG)
Testni model: 52.664 eura