Adolfo Orsi, rođen 23. ožujka 1888. u Modeni, uspješan poduzetnik, vlasnik tvrtke Maserati. Potjecao je iz siromašne obitelji u Sant’Agneseu, okrugu Modena. U dobi od 11 godina, 1899., izgubio je oca
U zrelim je godinama stvarao uspješna poduzeća; krajem 1920-ih sagradio pogone za preradu željeznog otpada, čelični centar i poduzeće poljoprivrednih strojeva, zapošljavajući nekoliko tisuća radnika iz Modene i okolice. 1935. s bratom Marcellom otvara zastupstvo tvrtke FIAT, A.M. Orsi.
U kriznim vremenima 1937. kupuje Maserati te postavlja sina Omera Orsija za direktora. Zadržao je svu trojicu braće Maserati, koji s proveli deset godina u inženjerskom odjelu tvrtke. Adolfo Orsi je 1940. preselio proizvodnju automobila Maserati iz Bologne u Modenu, gdje je već posljedovao ljevaonicu, čeličanu i tvornicu svjećica.
Kasnije je za direktora angažirao svog šogora Alcestea Giacomazzija, a iz Ferrarija je za dizajnera uzeo Alberta Massimina (1944. – 1952.) i Juana Manuela Fangia kao testnog vozača (1953). Od 22. rujna 1945. do 28. lipnja 1948. bio je predsjednik nogometnog kluba Modena, u najuspješnijim godinama.
Sljedećih godina Orsi se našao suočen s ozbiljnim problemima, kako kada je Maserati privremeno zatvoren zbog obnove, tako i kad su radnici čeličane Riunite, u kojoj je Orsi bio suvlasnik, štrajkali zbog najave masovnih otkaza. Štrajk je 9. siječnja 1950. kulminirao, u kojem je policija ubila šestero i ozlijedila oko 200 demonstratora.
Ljevaonica je ponovno otvorena, ali ubrzo prodana da bi bila otkupljena 1952., kad je obiteljski imetak podijeljen između braće i sestara. Adolfo je uzeo Maserati, sestra Ida dio Maseratija koji se bavio motociklima, a brat Marcello ostatak posjeda.
Adolfo Orsi je 1954., izravno s argentinskim predsjednikom Juanom Domingom Perónom, sklopio ugovor o isporuci alatnih strojeva. Nakon revolucije i Péronova progonstva, došlo je do velikih problema s naplatom potraživanja. Slična se situacija pojavila i sa španjolskom vladom. Maserati odlazi u stečaj, a vlasnik trećinskog paketa dionica postaje Credito Italiano.
Adolfo Orsi ostao je aktivan u tvrtki Maserati sve do 1968, kad je tvrtku odlučio prodati tvrtki Citroën, koji je prethodno stekao većinski udio u Maseratiju kao predujam za ugovor s ciljem proizvodnje motora za Citroën SM.
Adolfo Orsi, Posljednji Don slavne tvrtke Maserati, umro je 26. listopada 1972.