Škoda Octavia 1.6 MPI (2007.): pregrijavanje je posljedica neispravnog termostata

Škoda Octavia 1.6 MPI je opremljena atmosferskim benzince sa 1595 cm i 101 KS, razmjerno jednostavne izvedbe, s jednim bregastim vratilom i osam ventila, kojemu je glavna boljka termostat, izvjesni uzrok pegrijavanja…

PITANJE ČITATELJA

Škoda Octavia 1.6 MPI iz 2007. sa 194.000 km, koju sam rabljenu kupio prije pet godina. Dosad je sve bilo uglavnom bez greške (samo redovito održavanje), a dolaskom prvih vrućina kazaljka temperature počela je ići u crveno, uz probijanja para kroz čep hladnjaka i ekspanzijsku posudu…

ODGOVOR DOKTORA

Škoda Octavia 1.6 MPI je bila (i jest) neopravdano u sjeni turbodizskog modela 1.9 TDI. Problem je vjerojatno u neispravnom termostatu, što je poznata boljka, inače vrlo trajnog i pouzdanog Volkswagenovog benzinca obujma 1595 ccm i snage 101 KS, koji se ugrađivao u modele Volkswagen Golf i Passat, Audi A3 i A4, Seat Altea…

Konstrukcija mu je jednostavna, s jednim bregastim vratilom i osam ventila, što pojednostavljuje održavanje, ali nije štedljiv. Istodobno treba provjeriti čep ekspanzijske posude, hladnjak (je li začepljen?) i pumpu rashladne tekućine. Na 120.000 km, u sklopu izmjene zupčastog remena i napinjača, trebalo je izmijeniti i pumpu.

Ako nije izmijenjena, to bi mogao biti uzrok.

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj