Drastično se skraćuje vijek žarulje i smanjuje intenzitet svjetla, a popravak u pravilu nije moguć. Farove treba mijenjati u paru…
Ako se farovi iznutra rose (uočavaju se vlaga i kapljice vode), brtvljenje nije dobro i to svakako treba reklamirati. Ako je automobil u garanciji, treba tražiti izmjenu fara novim. No i tada se to može osporavati, jer uzrok može biti u udarcu ili jačem naslanjanju na far, kad može nastati oštećenje na spojevima.
No, taj se problem u pravilu prihvaća u sklopu garancije i besplatno rješava, ali ‘Kulanz’ (njemački izraz za sudjelovanje u troškovima izvan garancije, odnosno umanjenje cijene, najčešće za 30 do 50 posto) tvornica odobrava samo ako postoji slijed redovitog održavanja u ovlaštenom servisu, neovisno je li automobil mijenjao vlasnika.
Orošeni far treba svakako izmijeniti, jer vlaga i voda u njegovoj unutrašnjosti smanjuju intenzitet svjetla i trajnost svjetlećih elemenata. Prednje farove, po stručnom principu, treba mijenjati u paru, dakle preporučljivo je izmijeniti i suprotni, neovisno o stanju (u praksi se to ne radi, ako je suprotni OK).