Opel Astra 1.6 ima izdržljiv motor pa je problem vjerojatno u plinskoj instalaciji, plinskim injektorima, senzoru tlaka plina, senzoru na isparivaču, plinskim filtrima…
PITANJE ČITATELJA
Opel Astra 1.6, 2012., s plinskom instalacijom Landi Renzo, dosad prešla 162.000 km. Hladan motor malo podrhtava na plin, a to se događa i kad je uključen pogon na benzin. Ponekad se upali žuta lampica ispravnosti motora i tada motor povremeno radi na tri cilindra…
ODGOVOR DOKTORA
Kontrolna lampica motora pali se radi problema u plinskom ili benzinskom sustavu. Veća je vjerojatnost da je problem u plinskom sustavu, jer ste vjerojatno većinu kilometara prošli u vožnji na plin.
Poteškoće mogu stvarati plinski injektori, senzor tlaka plina, senzor na isparivaču i plinski filteri. Servis plinskog sustava preporučljivo je napraviti svakih 10.000 km, a tada je najvažnije izmijeniti filtre plinske i tekuće faze, te po potrebi očistiti brizgalice.
U vašem slučaju to je preporučljivo napraviti prijevremeno, odnosno odmah. Istodobno treba izmijeniti svjećice i filtar zraka. Ako se problem javlja u vožnji na benzin, tada prvenstveno treba posumnjati na brizgalice i lambda sondu te senzor tlaka usisnog zraka.
Svaki tjedan vozite pet kilometara na benzin, a razina benzina u spremniku treba biti barem na trećini.