Sportskim doradama motora, otvorenim ispuhom, tvrđim ovjesom poboljšavaju se vozna svojstva, ali i povećava opterećenje vitalnih dijelova podvozja…
Usprkos krizi, mnogi ne žale ulagati u povećanje snage motora konji, široke naplatke, školjkasta sjedala, spojlere, koji prkose svim zakonima aerodinamike, široki ispušni lonci, za cijenu se ne pita. Najveći je biznis s takozvanim superčipovima, gdje se za set elektroničkih podataka, koje je mogla besplatno dati i tvornica, da nije vodila računa o trajnosti auta, traži i više od eura.
Problem tuninga nije jednostavan kako izgleda. Nestručno izveden spojler može destabilizirati automobil, a pri velikoj brzini može se otkinuti i doslovce ubiti nekoga. Najgore je ako povećanje snage ne prate dorade i poboljšanja na kočnicama i ovjesu. Brži i startniji automobil treba se sigurno zaustaviti, a nužno je da zadrži stabilnost i kod većih brzina. Svi ugrađeni dijelovi moraju imati potrebne ateste kvalitete i pouzdanosti, jer ne treba ni spominjati što se može dogoditi ako se pri velikoj brzini otkažu ‘sportske’ kočnice, pukne dio ovjesa ili otkaže volan.
Uz kvalitetne i atestirane proizvode iz Njemačke, Austrije, Italije, Engleske… naše su tržište preplavili jeftini proizvodi iz istočnih i dalekoistočnih zemalja, koji mogu biti doslovce pogibeljni. Oni su često pakirani u kutije zvučnih i poznatih tvrtki te ima dosta krivotvorina. Najgore je ako povećanje snage ne prate dorade i poboljšanja na kočnicama i ovjesu. Brži i startniji automobil treba se sigurno zaustaviti, a nužno je da zadrži stabilnost i kod većih brzina. Svi ugrađeni dijelovi moraju imati potrebne ateste kvalitete i pouzdanosti, jer ne treba ni spominjati što se može dogoditi ako se pri velikoj brzini otkažu ‘sportske’ kočnice, pukne dio ovjesa ili otkaže volan.
Uz kvalitetne i atestirane proizvode iz Njemačke, Austrije, Italije, Engleske… naše su tržište preplavili jeftini proizvodi iz istočnih i dalekoistočnih zemalja, koji mogu biti doslovce pogibeljni. Oni su često pakirani u kutije zvučnih i poznatih tvrtki te ima dosta krivotvorina. Zbog toga bi, prilikom svake dorade, trebalo dobiti odgovarajuća odobrenja Centra za vozila Hrvatske, koja uključuju dodatan tehnički pregled i izmjene u dokumentaciji vozila. Ugradnjom dijelova sumnjive kvalitete možete izgubiti novac i – glavu.