BMW je s modelom i3 zakoračio u električnu eru. To je ujedno prvi velikoserijski model pokretan isključivo na struju, a u opticaju je već punih 6 godina, pa ne čudi da su neki primjerci s već popriličnom kilometražom na ‘cajgeru’.
Proizvođač je izašao s podacima, pa je potvrdio kako nemali broj i3 modela već ima s prijeđenih 200.000 km, a bavarski proizvođač naveo je nekoliko zanimljivih činjenica o jednom iz plejade dugoprugaša. Naime, Helmut Neumann iz Njemačke prešao u svom BMW i3 iz 2014. već 277.000 kilometara. Ne bi to bila nešto posebna vijest, drugačija od ostalih strujić-maratonaca, da se ne navodi informacija kako vlasnik vozila nije mijenjao originalne kočnice sa kojima mu je automobil isporučen.
Kako je to moguće, sad se vjerojatno pitate? Prije svega zbog oprezne vožnje, s predviđanjem situacija koristio je učestalo sistem za rekuperaciju električne energije koji se aktivira kada vozač skine nogu sa papučice za gas, pa auto automatski usporava, kao da je pritisnuta kočnica. Kod nas bi to opisali još, kao kočenje motorom.
Ova specifična odlika električnih automobila omogućava vozaču da znatno rjeđe koristi kočnicu. Ponosni rekorder, g. Neumann otkrio je još kako je prezadovoljan ekonomičnom naravi vozila. Prosječna potrošnja u njegovom slučaju iznosi 13 kWh na 100 km, preračunato oko 30 kuna. Helmut je u svoj i3 stavljao veću bateriju, staru je zamijenio sa novom, većeg kapaciteta, sve kako bi dobio još veći doseg.
Inače, Bavarci daju 8-godina garancije na ugrađene baterije.