Thierry Boutsen, rođen 13. srpnja 1957. u Bruxellesu, među vozačima je koje je samo neka sitnica dijelila od ulaska u Panteon rezerviran za najveće, prvake i pobjednike…
Nekada je riječ o pretjeranoj, gotovo školskoj pedantnosti i vozačkoj konzistentnosti, koja nije dostatno često popraćena bljeskovima genijalnosti. Nekada se naprosto nađu na pogrešnom mjestu u pogrešno vrijeme, točno onda kada na gridu ima previše još bržih i atraktivnijih vozača.
A nekada se poklopi i jedno i drugo, a belgijskog vozač Thierry Boutsen, doživio je upravo to. Znao je u kišnoj utrci biti bolji nego čak nenadmašni Ayrton Senna, no ni tri pobjede nisu mu bile dostatne da se popne u krug istinskih velikana.
Boutsen je bio odličan vozač Formule 1, još bolji u utrkama prototipova, gdje se okitio i svjetskom titulom, kao i pobjedom na 24 sata Daytone, te s dva druga mjesta na 24 sata Le Mansa.
Bio je vrlo dobar u nižim kategorijama, postizao obećavajuća vremena na testiranjima za velike momčadi, no u Formulu 1 se probio tek kad je platio mjesto u momčadi Arrows. nakon četiri sezone ondje prelazi u Benetton i sezonu 1988. završava kao četvrti u ukupnom poretku, a najbolji od vozača atmosferskih motora.
Sljedeće dvije sezone vozi za Williams, 1989. pobjeđuje u dvije kišne utrke, a 1990. je dominantan od starta do cilja u Mađarskoj, no na kraju sezone mora otiči iz momčadi nakon što se vratio Nigel Mansell.
U sljedeće tri sezone osvaja još samo dva boda, pa se povlači prvo iz Formule 1, a nakon nesreće na Le Mansu 1999. i iz utrka općenito. Danas se vrlo uspješno bavi prodajom rabljenih zrakoplova.