Uspješni vozač relija i dizajner Donald Healey (1898. – 1988.) nakon II. svjetskog rata proizvodio je uspješne sportske automobile pod značkom Healey, u malim serijama…
Na londonskom je salonu automobila 1952. predstavio novi roadster Healey Hundred, čiji mu se neobični dizajn prednje maske u obliku školjke toliko nije sviđao da je prototip okrenuo prednjim dijelom prema zidu. No to nije spriječilo Leonarda Lorda, direktora tvrtke Austin, da se oduševi modelom, prikladno baziranom upravo na Austinovoj mehanici.
Osnovana je zajednička tvrtka Austin-Healey i model pušten u prodaju pod oznakom 100. 1956. je povećan međuosni razmak, ubačen 6-cilindraš i dodana konvencionalnija ovalna prednja maska, 1959. je s većim motorom stigla oznaka 3000, te je rađen do 1967.
‘Big Healey’ je kroz sve te inkarnacije ostao jedan od najuspješnijih i najpopularnijih britanskih sportskih automobila svih vremena. 1958. je gami modela dodan i manji Sprite, u prvoj generaciji poznat kao ‘žabooko’ (‘Frogeye’) zbog izbočenih svjetala, a od 1961. do gašenja proizvodnje gotovo identičan MG Midgetu.
Nakon 20 godina ugovor između Austina i Healeya nije obnovljen, a dizajner je potražio novu sreću u suradnji s Jensenom.