Aquila Italiana nastala je susretom talentiranog mladog konstruktora po imenu Giulio Cesare Cappa i bogatog markiza Giulia Pallavicina, jednog od osnivača marke Itala i uvoznika britanskog Napiera…
Rezultat je bio niz zanimljivih i tehnološki naprednih automobila s 4 i 6 cilindara, a posebno vrijedi spomenuti Cappin pionirski rad na razvoju klipova od lakih legura. Nakon smrti Pallavicina u naletu vlaka na njegov automobil 1907. tvrtku preuzima bankar i vozač utrka Vincenzo Marsaglia.
Do izbijanja I. svjetskog rata Aquila Italiana tvrtka se zapravo isprva zvala samo Aquila, što je talijanski naziv za orla, no dodali su nacionalni dio zbog prigovora njemačke tvrtke Adler, čije ime ima isto značenje na njemačkom. Sudjelovali su na najprestižnijim europskim utrkama, a u Italiji ostvaruje i lijepe uspjehe.
Ukupno su proizveli oko 1500 automobila, no sve se gasi Cappinim odlaskom u Fiat i izbijanjem rata. Prije nekoliko godina ponovo je osnovana tvrtka istog imena, koja nudi sportski coupe naziva Diva.