Alvis Car & Engineering Company Ltd iz Coventryja, uspješno je proizvodila automobile. Također je uspješno proizvodila zrakoplovne motore i vojna vozila, koja su radili sve do 2004.
Foto: Terryjoyce
Osnovana je kao TG John & Co. Ltd., a počela je s proizvodnjom stacionarnih strojeva, rasplinjača i moto-skutera. Među prvima su ugrađivali aluminijske klipove i podmazivanje pod tlakom te neki smatraju da odatle potječe naziv tvrtke: kratica od ‘aluminium’ i ‘vis’ (latinski snažan).
Ipak, glavni konstruktor ranih modela Geoffrey de Freville (1883. – 1965.), koji je i izmislio ime, do kraja je života tvrdio da ga je odabrao bez ikakvog konkretnog značenja, samo zato što dobro zvuči i lako se izgovara na raznim jezicima.
Prvi model 10/30 stekao je reputaciju lijepim dizajnom i kvalitetnom izvedbom, koja ih je pratila do kraja. Među prvima su se odvažili na komercijalizaciju modela s prednjim pogonom, 12/75 iz 1928. Tijekom 1930-ih proizveli su uvjerljive sportske roadstere Speed 20 i Speed 25 te prestižni 4.3-Litre iz 1938.
Nakon rata napravili su niz modela inspiriranih stilom i izvedbom modela Rolls-Royce, kroz seriju konzervativnih limuzina i kabrioleta, serija TA, TB i TC. Ti su modeli nudili statusni luksuz po povoljnoj cijeni, a u sklopu te strategije uvedene su i figure srebrnog orla i Indijanca u trku, na haubi.
Od 1955. svi modeli su elegantni coupei ili kabrioleti bazirani na dizajnu švicarske karoserijske radionice Graber. Serije TD, TE i TF prodaju se slabo, jer im je glavni tržišni konkurent dvostruko jeftiniji Jaguar. Sredinom 1960-ih Alvis upada u financijske probleme te ga kupuje Rover i ubrzo gasi proizvodnju.
Tvrtka Red Triangle, nazvana po simbolu Alvisa, crvenom trokutu, specijalizirana za restauraciju i prodaju povijesnih Alvisa, od 2009. po narudžbi ponovo proizvodi moderniziranu inačicu modela 4.3-Litre.