VN Maroka održavala se u više navrata između dva svjetska rata na improviziranim stazama u Casablanci i Anfi, a 1954. se preselila u Agadir, na stazu Ain-Diab i postala dio kalendara sportskih automobila…
Popularnost sporta je rasla i 1957. je prvi puta dovedena Formula 1. Utrka se nije bodovala za prvenstvo, ali je predstavila novu, brzu i zanimljivu stazu Ain-Diab u blizini Casablance, na morskoj obali. U terminologiji Formule 1 nazvana je Beta Track. Pobjedu je odnio Jean Behra u bolidu Maserati, a iduće je godine utrka ušla i u kalendar Svjetskog prvenstva, i to kao posljednja utrka sezone.
Pobjedu je odnio Stirling Moss vozeći Vanwall, no titula je pripala timu Ferrari, za kojeg je vozio Mike Hawthorn, nakon što ga je u završnici utrke momčadski kolega Phil Hill propustio na drugo mjesto, koje mu je donosilo potrebne bodove.
No sve je to ostalo u sjeni teške nesreće u kojoj je stradao Stewart Lewis-Evans, drugi vozač tima Vanwall, čiji se bolid zapalio nakon izlijetanja, a on preminuo šest dana kasnije u Londonu od posljedica nesreće.
Vanwall je osvojio prvi ikada dodijeljeni konstruktorski naslov, no potom su se povukli, a i Lewis-Evansov menadžer, Bernie Ecclestone, potresen smrću prijatelja, desetak godina nakon toga neće se vraćati u Formulu 1. Ni utrke se više neće vratiti na Ain-Diab, bila je to zadnja VN Maroka.