Dizajn Bavaraca mnogima nije sjeo, a BMW je tu priču dodatno odlučio podgrijati…
Koliko je BMW samo nadimaka dobio u zadnjih godinu dana. Prvo na račun nove serije 4, a sada i novi električni iX diže buru. Ako je BMW želio pažnju, dobio ju je i više nego što je mogao očekivati.
Tako je spomenuti BMW iX, koji stiže tijekom 2022. probudio dežurne kritičare, a u Münchenu nisu ostali imuni na ta prozivanja.
No, umjesto da samo pusti ljudima njihova negativna zapažanja, BMW brani električni iX koristeći čudnu marketinšku kampanju pod nazivom “Koji je razlog da se ne promijenite?” Tako je cijela priča postala pomalo nevjerojatna, da ne kažemo bizarna.
Očito se Nijemci nisu nadali da će njihovi modeli biti povezani sa životinjama poput dabra…
U najnovijoj kampanji i videu, u kojem autori (BMW) navode opaske kritičara, braneći veliku masku i dizajn iX-a, čujemo sljedeći argument: Jesmo li se nekako počeli osjećati nelagodno zbog nepoznatog? Ili smo jednostavno prestali biti otvoreni za bilo što novo?
Svi smo različiti, pa tako i ukusi dolaze još više do izražaja. Ova sapunica sigurno nije gotova…
foto: BMW