Volkswagen priprema proizvodnu mrežu sa sjedištem u Njemačkoj za budućnost. Na ovotjednom sastanku Upravni odbor Grupe obavijestio je Nadzorni odbor Volkswagen Grupe o svojim planovima raspodjele vozila za marku do 2028.
Poduzimajući novi korak, tvrtka je formirala uvjete za profitabilno korištenje kapaciteta i ekonomsku perspektivu nadolazećih godina. Učinkovita raspodjela vozila i povećana produktivnost ključni su aspekti programa izvedbe ACCELERATE forward.
Thomas Schäfer, izvršni direktor marke Volkswagen: „Naša se industrija suočava sa složenim izazovima dok prolazi kroz transformaciju koja se provodi u teškim uvjetima poslovanja. Još je važnije da naše pojedinačne tvornice i Volkswagenovu proizvodnu mrežu u Njemačkoj pripremimo za budućnost. U kontekstu našeg programa izvedbe, ovaj novoodobreni plan raspodjele vozila dat će značajan doprinos snažnoj, konkurentnoj marki VW.”

Christian Vollmer, član Upravnog odbora marke Volkswagen za proizvodnju i član Proširenog izvršnog odbora za proizvodnju, dodao je: „Koristimo prijelaz na elektromobilnost kao priliku za smanjenje složenosti naših proizvodnih operacija i povećanje učinkovitosti naših biljke još dalje. Sustavno povezujemo vozila temeljena na istoj arhitekturi za sve marke u našim pogonima. Time ćemo uštedjeti značajna ulaganja u integraciju različitih arhitektura vozila. Umjesto toga, želimo da naše tvornice proizvode nekoliko različitih modela na tehničkoj osnovi jedne arhitekture vozila.”
Osim ID.3, tvornica u Wolfsburgu proizvodit će i druge električne modele. Počevši od 2026., veliki broj potpuno električnih SUV-ova za veliki A segment trebao bi sići s proizvodnih traka. Robusna iskorištenost tvornice također će biti osigurana proizvodnjom najprodavanijeg Golfa i nove generacije Tiguana. Počevši od 2025., model nasljednik Tiguana Allspace također će se proizvoditi u glavnoj tvornici. Tijekom planiranja raspodjele tvornice odlučeno je da nema potrebe za izgradnjom dodatne tvornice u Wolfsburg Warmenau. Umjesto toga, novi električni modeli temeljeni na SSP arhitekturi (platforma skalabilnih sustava), koji će biti predstavljeni krajem desetljeća, bit će integrirani u postojeće i modernizirane strukture u glavnom postrojenju. Volkswagen ikona Golf velike serije također će se voditi u električnu budućnost ovdje na osnovi SSP-a. Kako stvari stoje danas, projekt vozila Trinity koji je prvotno planiran za Wolfsburg otići će u tvornicu u Zwickauu.
Tvornica u Osnabrücku također bi trebala nastaviti partnerstvo s Porscheom uz proizvodnju vozila sa konvencionalnim motorima – Arteon i T-Roc kabriolet.
Prethodno planiranje ostat će na snazi za sve druge njemačke i međunarodne lokacije marke Volkswagen.