RAV4 dobio je verziju koja donosi dašak sporta u izgledu, a performansama se uvijek mogao pohvaliti, pogotovo u hibridnim varijantama…
Toyota RAV4 oduvijek je bila na samom vrhu tržišta automobila otkako je prije gotovo 30 godina stvorila koncept rekreativnog SUV-a koji je jednostavan za vožnju. Danas se dosljedno rangira ne samo kao najprodavaniji SUV na svijetu, već i kao jedan od najprodavanijih automobila u svim kategorijama.

Tema GR SPORT već je uspješno primijenjena na niz drugih Toyotinih modela, od Yarisa, Yarisa Crossa, C-HR i Corolle do moćnog pick-upa Hilux. RAV4 sada također preuzima palicu.
Niz detalja dizajna eksterijera ističe novi RAV4 GR Sport, odajući njegov sportski karakter.
Prednji kraj automobila ostavlja dojam s istaknutom rešetkom završenom u GR-ekskluzivnom G-mrežastom uzorku, koji stvara dublji 3D-efekt. Isti uzorak primijenjen je na povećane okvire svjetla za maglu, koji također imaju prepoznatljive okvire u obliku bumeranga, dajući dodatnu istaknutost snažnom stavu vozila. Kao dodatak ovom efektu, donji branik ima tamno sivu metalik završnicu, umjesto srebrne kao na drugim modelima RAV4. Sve zaokružuju 19 colni kotači…
Diskretni GR logotip na prednjoj maski i stražnjim vratima diskretno pozornost kako se ne radi o ‘običnoj’ izvedbi. Oznake sportskog odjela protežu se i kroz interijer, u kojem posebno dvije stvri kradu fokus.
To su virtualni kokpit od 12,3 inča potpuno je digitalan s izuzetno oštrom grafikom i opcijom prilagodbe sadržaja prema raspoloženju vozača ili putovanju kroz četiri teme, te središnji zaslon od 10,5″.
Pogonski sklopovi u svakom smislu se vrte oko hibridne tematike.
Hibridni RAV4 GR SPORT ima dokazanu potpuno hibridnu tehnologiju četvrte generacije, projektiranu s lakšim i kompaktnijim komponentama koje pomažu u pružanju oštrijih performansi i veće učinkovitosti. Puna snaga sustava je 222 KS/163 kW, što omogućuje ubrzanje 0-100 km/h za 8,1 sekundu.
Dok PHEV izvedba donosi 306 KS/225 kW. Ova razina snage omogućuje ubrzanje iz stanja mirovanja do 100 km/h za 6,0 sekundi; Osim sirove brzine, pogonski sklop je projektiran za vozne karakteristike, s 50% više snage dostupno pri 60 km/h. Čak i kada se vozi u potpuno električnom EV načinu, performanse su živahne, s ubrzanjem usporedivim s 2,0-litrenim benzinskim vozilom.
Njegova se učinkovitost maksimizira tako što automobil prema zadanim postavkama radi u EV načinu rada, a zatim se prebacuje na samopunjivi hibridni električni pogon kada se napunjenost litij-ionske baterije isprazni. S punim punjenjem, RAV4 Plug-in Hybrid GR SPORT može prijeći do 75 km (WLTP kombinirani ciklus) i postići brzinu do 135 km/h.
Nova GR Sport izvedba stiže početkom proljeća.
Foto: Toyota