Skip to content
  • Aktualno
    • Novosti
    • Promet
      • Komentar
      • Patrola
    • Cijene goriva
  • Test
    • Noviteti
    • Vozili smo
    • Rabljeni
  • Servis
    • Doktor
    • Pravnik
    • Savjeti
    • Rabljeni
    • Tuning
  • Tehnika
    • Nove tehnologije
    • Inovativni automobili
    • Pogrešni izrazi
    • Dobro je znati
    • Bilo pa prošlo
  • Enciklopedija
  • Cocktail
    • Bizarnosti
  • Vremeplov
    • Danas
    • Najjači
    • Obljetnice
    • Povijest
    • Ugasle marke
    • Uspješni automobili
    • Zašto su propali?
  • Aktualno
    • Novosti
    • Promet
      • Komentar
      • Patrola
    • Cijene goriva
  • Test
    • Noviteti
    • Vozili smo
    • Rabljeni
  • Servis
    • Doktor
    • Pravnik
    • Savjeti
    • Rabljeni
    • Tuning
  • Tehnika
    • Nove tehnologije
    • Inovativni automobili
    • Pogrešni izrazi
    • Dobro je znati
    • Bilo pa prošlo
  • Enciklopedija
  • Cocktail
    • Bizarnosti
  • Vremeplov
    • Danas
    • Najjači
    • Obljetnice
    • Povijest
    • Ugasle marke
    • Uspješni automobili
    • Zašto su propali?

TOYOTA - NOVI LOGOTIP

Toyota predstavila svoj novi vizualni identitet, uvodi stranke u digitalno doba mobilnosti

  • 20.07.2020.
  • Aktualno, Novosti

Toyota predstavlja novi dizajn marke u Europi s prerađenim verzijama loga i tipografije marke…

Upravo taj potez označava novo doba za Toyotu, u njenom prelasku iz proizvođača automobila u pružatelja mobilnosti. Novi dizajnerski jezik je tečan u svakom digitalnom i fizičkom dodiru sa strankom i prilagođen je raznovrsnim strankama koje se susreću s ovom markom privučeni sve većom ponudom proizvoda i usluga za mobilnost.

Novi vizualni identitet pokreće jednostavnost te je oblikovan na temelju četiri ključna načela: usmjerenost prema naprijed, spremnost na mobilnost, naglašeniji premium osjećaj i superdosljednost u svim granama i segmentima poslovanja.

Novi vizualni identitet upotpunjen je razgranatom tipografijom, tipom slova Toyota Type, namijenjenom podjednako on-line i off-line okruženju, stvarajući otvoren odnos sa strankama.  Time je učinjen novi iskorak u digitalnoj spremnosti na putu prema online maloprodaji u Europi, što je smjer kojim kompanija kreće.

“Razvili smo novi vizualni dizajn marke misleći na „sutra“. Naš je fokus stvaranje sve boljih veza sa strankama, omogućavajući im da drže korak s brzim širenjem Toyotinih elektrificiranih vozila, usluga mobilnosti i online maloprodaje. Dizajn je izmijenjen radi boljeg povezivanja sa strankama kroz cijeli niz dodirnih točaka, a bit će ga moguće, po prvi put, vidjeti prilikom predstavljanja novog Yarisa Hybrid, potpuno nove, 4. generacije našeg inovativnog gradskog automobila” izjavio je Didier Gambart, Potpredsjednik za prodaju, marketing i iskustvo stranaka TME.

 

Autor

See author's posts

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

osiguranje vozila
  • Tagirano: logo, logotip, novo, Toyota, Toyota Europe, vizualni identitet

Preporučeni sadržaj

Ponosno objavljujemo suradnju HAK-a & Osiguraj.me

Ponosno objavljujemo suradnju HAK-a & Osiguraj.me

HAK iskaznice

Član ste HAK-a? Pokupite ekskluzivan dodatni popust od 12%. Kliknite odmah!

Savjeti kod prometne nesreće

Sudjelovali ste ili skrivili prometnu nesreću? Smanjite financijsku štetu uz ovih 10 savjeta!

 

 

Facebook

Impressum - Uvjeti korištenja - Marketing

@2021 - © Autoportal.hr

Powered by exdizajn