Tesla Model S: originalna je baterija trajala 470.000 km, trošak zamjene pokriven je jamstvom. Na 755.000 km uslijedila je još jedna promjena baterije. Po tri puta trebao je mijenjati elektromotor i bateriju…
Nijemac Hansjörg von Gemmingen – Hornberg poznat je u svijetu električnih vozila po postavljanju prekretnica u području prijeđenih kilometara u Tesla automobilima. 6. siječnja vozći Tesla Model S P85, koji je kupio 2014., dosegnuo impresivnih 1.500.000 kilometara.
Naime, automobil se koristi u poslovne svrhe (za prijevoz putnika), pa brzo skuplja kilometre. Prije Tesla Model S vozio je Tesla Roadster koji je prešao 620.000 km, a do sada nismo vidjeli podatak da bi netko vozio više; ni u roadsteru ni u S modelu.
Originalna baterija trajala je 470.000 km, trošak zamjene pokriven je jamstvom. Na 755.000 km uslijedila je još jedna promjena baterije. Po tri puta morao je mijenjati elektromotor i bateriju. U 2019., kad je prešao milijun kilometara, u razgovoru za njemačke medije rekao je da je dobro pazio na automobil, jer nikada nije potpuno ispraznio bateriju, a također se pobrinuo da bateriju napuni do maksimalno 85 posto na brzim punjačima.
Usredotočio se i na “zdravlje” akumulatora na autocesti, gdje je vozio prosječnom brzinom između 100 i 120 km/h, a pri ubrzavanju nije bio previše agresivan. O svom trošku morao je zamijeniti procesor i ekran u iznosu od 3.100 eura te uvlačive kvake na vratima.
Pogledajte video napravljen nakon što je prešao 1.300.000 km:
Izvor: AF