Subaru Europe protekli je tjedan predstavio i najavio početak prodaje nove generacije modela Forester…
Forester je bio ključni model u liniji japanskog proizvođača od kada je prvi put lansiran u veljači 1997. S više od 5 milijuna prodanih jedinica diljem svijeta u proteklih 27 godina, i trenutno trećim najbolje prodavanim Subaru modelom u Europi, potpuno novi Forester čuva nasljeđe ovog sposobnog SUV-a koji može ići bilo gdje i bilo kada, i dolazi redizajniran i zreliji, ali i sofisticiraniji…
Potpuno novi paket Forester ima poboljšanu dinamiku vožnje na cesti i sposobnosti izvan ceste. Zadržava karakterističnu kombinaciju stalnog simetričnog pogona na sve kotače s jedinstvenim prilagođenim blagim hibridnim pogonskim sklopom e-BOXER i optimiziranim 2,0-litrenim četverocilindričnim motorom (100 kW (136 KS) / 5.600 okr./min + Električni motor: 12,3 kW (16,7 KS) s horizontalnim ubrizgavanjem i Lineartronic mjenjačem za poboljšanje dinamična kvaliteta, pouzdanost i učinkovitost.

Podsjetimo, Subaru i njihov pogon na sva četiri kotača Symmetrical All-Wheel Drive (AWD) zapravo funkcionira na način da jednako raspoređuje snagu na sva četiri kotača, čime se postiže bolji pogon na skliskim terenima i oštećenim cestama. Taj se sustav odlikuje niskim težištem, što omogućuje veću stabilnost i sigurniju vožnju.
Globalna platforma Subaru (SGP) dodatno je optimizirana usvajanjem potpune unutarnje konstrukcije okvira, širom primjenom strukturalnog ljepila i povećanom krutošću točaka ugradnje ovjesa, što je rezultiralo čvršćom i lakšom karoserijom za poboljšanu dinamiku vožnje. Torzijska krutost šasije povećana je za 10% u usporedbi s prethodnim modelom. Novi električni servo upravljač s dva zupčanika s optimiziranim podešavanjem EPS-a rezultira izravnim i prirodnim osjećajem upravljanja bez kašnjenja, dok optimizirani hod papučice kočnice osigurava bolju upravljivost.
Potpuno novi Forester standardno je opremljen X-MODE-om s dvostrukom funkcijom s motornom asistencijom koja se sada primjenjuje i pri vožnji unatrag, kao i sustavom Hill Descent Control koji maksimizira kontrolu i trakciju na skliskim površinama ili strmim usponima. Nudi fleksibilnost u širem rasponu aktivnosti prikladnih za terensku vožnju s vodećim u klasi razmakom od tla od 220 mm, zajedno s velikim kutovima razmaka od ceste. Zadržava svoju veliku vučnu sposobnost od 1870 kg.
Dizajn interijera poboljšan je upotrebom 3D oblikovanja koje stvara snažnu horizontalnu liniju preko kabine. Trapezoidni presjek ploče s instrumentima i obloge dodatno pridonose visokokvalitetnom izgledu.
Odlikuje ga prostrana i profinjena unutrašnjost i za putnike na prednjim i stražnjim sjedalima.
Potpuno novi Forester nudi dovoljno prostora u prtljažniku koji je dovoljno velik za smještaj četiri velika kovčega (min. 508 L do maks. 1720 L s preklopljenim stražnjim sjedalima).
U Hrvatskoj je dostupan od 39.665 eura!
FORESTER 2.0i
Motor: Benzinski motor 2.0L DOHC 16 ventila, 4 vodoravno suprotstavljena cilindra + električni motor
Obujam: 1995 cm3
Snaga: Motor BOXER Subaru: 100 kW (136 KS) / 5.600 okr./min + Električni motor: 12,3 kW (16,7 KS)
Moment: 182 Nm (18,6 kgfm) / 4.000 okr./min + Električni motor: 66 Nm (6,7 kgfm)
Dimenzije: 4.670 x 1.830 x 1.730 mm