ŠIROM SVIJETA

Škoda redefinira iskustvo prodaje vozila, pogledajte novi izgled i identitet prodajnih salona

Škoda Auto pokreće globalno predstavljanje svog novog korporativnog identiteta u više od 4000 prodajnih mjesta

Škoda je pokrenula globalno predstavljanje novog korporativnog identiteta (CI) u širokoj mreži od preko 4.000 prodajnih mjesta. Prvi izložbeni prostori s novim dizajnom su u Vijetnamu, a u Europi, prvo preuređeno zastupstvo je u Estoniji. Osim toga, u Beograd je Škoda predstavila prvi City Store. U međuvremenu, najsuvremeniji izložbeni prostor u Kuvajtu naglašava predanost Škoda Auta pružanju holističkog digitalnog korisničkog iskustva i naglašava stalnu strategiju internacionalizacije marke.

„Naš novi identitet robne marke odražava naše putovanje prema budućnosti mobilnosti i digitalizacije, čineći ga opipljivom stvarnošću za naše klijente. Usred smo uvođenja našeg najznačajnijeg CI ažuriranja u 30 godina, počevši od naših informacijskih i komunikacijskih materijala, a sada se proširuje na naše izložbene prostore diljem svijeta. Oni su ključni u povezivanju naših kupaca s markom Škoda, pružajući iskustvo iz prve ruke onoga što Škoda predstavlja.” rekao je Martin Jahn, član uprave Škoda Auto za prodaju i marketing.

Vijetnam je domaćin prvog izložbenog prostora s novim identitetom marke
Kupci u Vijetnamu bili su prvi koji su vidjeli novi korporativni dizajn Škoda Auta u izložbenom prostoru. Poklapajući se s ulaskom marke na tržište ove zemlje jugoistočne Azije 23. rujna, zastupstva su službeno otvorena u Hanoiju, Vinhu, Buôn Ma Thuộtu i Ho Chi Minh Cityju.

Foto: Škoda

U suradnji sa svojim lokalnim partnerom, TC grupom, Škoda Auto ima za cilj proširiti svoju prodajnu mrežu na 20 poslovnica do 2025. godine i na 30 do 2028. godine.

Novi dizajn marke debitira u prvom europskom zastupstvu u Estoniji
Češki proizvođač automobila također napreduje u predstavljanju svog novog CI-ja u europskim salonima.

Foto: Škoda

Prvi koji je usvojio ovaj novi izgled je zastupstvo Rohe Auto u Tallinnu, Estonija. Zatim će uslijediti dodatni izložbeni prostori u Gosseliesu (općina u Charleroiu, Belgija), u Hamaru, Norveška, u Wroclawu, Poljska, i Pragu.

Novootvoreni Škoda City Store u Srbiji
Nakon prvih zastupništava, prvi Škodin City Store s novim CI otvorio je svoja vrata u listopadu u trgovačkom centru Galerija Beograd u glavnom gradu Srbije. Osim izlaganja Škoda modela, City Store poziva kupce da iskoriste prostor za co-working, uživaju u kavi ili razgledaju Škoda Auto robu, uključujući odjeću i poklone.

Škoda Store u Beogradu (Foto: Škoda)

Škoda Auto City Stores također se mogu pronaći u Sofiji (Bugarska), Bruxellesu (Belgija), Valenciji (Španjolska) i Cataniji (Italija), s planovima za još otvaranja u narednim godinama.

Inovativno iskustvo izložbenog prostora u Kuvajtu
Nedavno otvorenje jednog od najvećih Škodinih salona u Kuvajtu naglašava predanost marke jedinstvenom digitalnom korisničkom iskustvu. Uz novi CI, ovaj izložbeni prostor opremljen je nizom digitalnih značajki, uključujući videozid, dodirni stol i digitalne info stalke. Dodatno, ovaj razvoj naglašava predanost Škoda Auto širenju svoje prisutnosti na Bliskom istoku, u skladu sa svojom širom strategijom internacionalizacije.

Nastavak uvođenja novog identiteta marke
Nakon ugradnje novog dizajna u svoje informacijske i komunikacijske materijale, Škoda dosljedno provodi ažuriranje u cijeloj svojoj liniji proizvoda. Enyaq L&K bio je prvi model s elementima novog identiteta marke, koji je naknadno predstavljen u ažuriranim modelima Scala i Kamiq, posljednjoj generaciji Kodiaqa u listopadu, a od studenog u novom generacijom modela Superb.

Novi CI spaja Škoda nasljeđe i budućnost individualne mobilnosti
Ažurirani identitet marke Škoda Auto spaja bogatu tradiciju marke s budućnošću mobilnosti. Njegov dvodimenzionalni logo odražava pomak prema digitaliziranijoj komunikaciji, dok upotreba Emerald i Electric Green simbolizira predanost ekologiji i održivosti.

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj