Tijekom prošlog tjedna, Renault je promijenio svoj logotip…
Nakon predstavljanja programa “Renaulucije”, ovaj novi logotip već se mogao vidjeti na prednjoj rešetki Renault 5 Prototype. Novi logotip utjelovljuje ideju da donese nešto novo, živopisno i moderno. Iako je prethodni logotip (pokrenut 2015.) možda izgledao složeno s nekim problemima čitljivosti na manjim veličinama, ovaj novi romb razlikuje se po tome što je vrlo koherentan i čitljiv u svim veličinama i materijalima; savršen kada je utisnut, šivan ili čak isklesan.
Iako Renault ima dugu tradiciju s logotipovima izrađenim od oštrih linija, počevši od logotipa iz 1946. do novog 3D pristupa koji je Style Marque izradio 1992. Nova oznaka “Nouvelle vague” za Renault je prikaz modernosti i tehnologije.
Ovaj novi logotip, već viđen u TV oglasima, također se sada koristi na Renault društvenim mrežama i bit će postavljen na svim web platformama od lipnja ove godine. Ponosno će sjediti u novoj Renaultovoj postavi od sljedeće godine, kao što će krasiti i prodajne salone.
foto: Renualt