Odlazak na benzinsku crpku ili zaustavljanje na odmorištu treba pravodobno predvidjeti, prilagoditi brzinu i pripremiti se…
Prethodno treba pravodobno uključiti žmigavac, kako biste o svojim namjerama upoznali ostale sudionike u prometu. Kad odlučite skrenuti prema benzinskoj crpki ili odmorištu, pravodobno treba uključiti desni žmigavac te vozilo blago usmjeriti u krajnju desnu prometnu traku.
Potom usporavanjem oduzimanjem gasa i po potrebi blagim kontinuiranim kočenjem do samog skretanja brzinu smanjite na 40 km/h. Potom, kontinuirano smanjujući brzinu treba ući u područje benzinske crpke, odnosno odmorišta. Izbjegavajte nagla kočenja i skretanja na benzinsku crpku/odmorište, kad ste pri punoj brzini već pred samim ulaskom.
Time nastaje rizik da vozilo koje vozi iz naleti na vaše te da izazovete lančani sudar. To je posebno važnu u uvjetima loše vidljivosti i skliskog kolnika, kad se povećava zaustavni put i povećava rizik proklizavanja. Ako ste zakasnili s pripremom i prestrojavanjem, odustanite od skretanja te produžite do sljedeće crpke odnosno odmorišta.
Ništa nećete izgubiti dodatnom vožnjom 10-20 kilometara, a nećete ugroziti sigurnost, niti nepotrebno trošiti kočnice, spojku i gume. Postupno smanjivanje brzina prija zaustavljanja automobila važno je i za trajnost turbomotora (naglim gašenjem nastaje toplinski šok).
Ne čekajte odlazak na benzinsku crpku do paljenja lampice za gorivo, punite ga najkasnije kad pokazivač goriva pokaže da je preostala četvrtina goriva. U suprotnom možete doći i u situaciju da posljednja benzinska crpka, koja vam je dostupna s raspoloživim gorivom, ne radi, pa riskirate i ostanak bez goriva.