NAJDINAMIČNIJA DO SAD...

Porsche 911 Carrera S (2025.), podešavanje na još bolje!

Foto: Porsche

Najdinamičnija 911 Carrera S ikad, tako su Nijemci najavili novu ikonu marke…

Porsche i službeno ubacuje novu Carreru S u ponudu modela 911. Sa svojih 353 kW (480 KS), 3,0-litrenim bokser motorom s turbopunjačem i poboljšanom standardnom opremom, model se nalazi između 911 Carrera i 911 Carrera GTS. S poboljšanim performansama i voznom dinamikom, osjetno nadmašuje prethodni model. Značajna nadogradnja snage i opcije dodatne opreme nude značajnu dodanu vrijednost u usporedbi s modelom 911 Carrera.

Foto: Porsche

Unutar ponude modela Carrera, zatvara jaz između 911 Carrera i još više orijentiranog na performanse 911 Carrera GTS T-Hybrid. Njegov pogonski sklop značajno je unaprijeđen i sada postiže razine performansi koje su prije bile rezervirane za 911 Carrera GTS prethodne generacije. Osim toga, prošireni popis standardne opreme i značajno povećane mogućnosti prilagođavanja u usporedbi s modelom 911 Carrera čine ga atraktivnim novim članom obitelji modela Carrera. Sportski automobil dostupan je u izvedbama Coupé i Cabriolet.

Foto: Porsche

Vrhunski 3,0-litreni twin-turbo šestocilindrični boxer motor temeljito je nadograđen za upotrebu u novom 911 Carrera S. Rezultat je značajno povećanje snage uz istovremeno smanjenje emisija. Njegova snaga od 353 kW (480 KS), uz 530 Nm okretnog momenta, predstavlja povećanje od 22 kW (30 KS) u usporedbi s prethodnikom. Kako bi postigao ove povećane performanse i učinkovitost, Porsche je ugradio nove turbopunjače i opsežno optimizirao hlađenje zraka za punjenje, između ostalog. Novi sportski automobil sada se temelji na dizajnu modela 911 Turbo prethodne generacije. Carrera S Coupé od nule do 100 km/h ubrzava za 3,3 sekunde i postiže najveću brzinu od 308 km/h. Osmostupanjski Porscheov mjenjač s dvostrukom spojkom (PDK) prenosi snagu na kotače.

Porsche je značajno unaprijedio standardnu ​​opremu u Carreri S, koja uključuje postavljene gume s kotačima Carrera S od 20/21 inča, sportski ispušni sustav s ispušnim cijevima u srebrnoj boji i Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+) – koji nije dostupan u Carreri. Novi kočioni sustav pruža značajnu nadogradnju u pogledu dinamike vožnje. Sustav, poznat iz 911 Carrera GTS i standardno isporučen s crvenim kočionim čeljustima i diskovima veličine 408 milimetara sprijeda i 380 mm straga, osigurava izvanredne stope usporavanja.

Dostupne su dodatne opcije za poboljšanje performansi. Na zahtjev, Porsche nudi sustav Porsche keramičkih kompozitnih kočnica (PCCB) provjeren na stazi i sportski ovjes PASM, koji ima 10 milimetara nižu visinu vožnje u kombinaciji sa upravljanjem stražnjim kotačima. Hidraulika amortizera optimizirana je u usporedbi s prethodnim modelom, pružajući još bolju upravljivost s povećanom preciznošću i profinjenim odzivom. Upravljanje je u kombinaciji s upravljanjem stražnje osovine izravnije, a kinematika prednje osovine je prilagođena. To osigurava još agilnije i izravnije upravljanje dok također značajno povećava stabilnost pri velikim brzinama.

Foto: Porsche

Unutrašnjost također nudi više opcija. Dostupna je i opcija s još opsežnijom upotrebom kože, koja pokriva velika područja unutrašnjosti – uključujući poklopac pretinca za rukavice, bočne stranice i bazu sjedala. Na zahtjev, Porsche dodaje kontrastne šavove u boji. Sve u svemu, Carrera S ima prednosti unaprijeđene standardne opreme koja se nalazi u cijeloj seriji modela. To uključuje elemente kao što su Matrix LED prednja svjetla i bežični punjač za pametni telefon. Opcije uključuju sustav podizanja prednje osovine, inovativna HD-Matrix LED prednja svjetla i paket Sport Chrono uključujući aplikaciju Porsche Track Precision, koja je idealna za track day izlete.

Novi 911 Carrera S sada je dostupan za narudžbu kao Coupé ili Cabriolet s pogonom na stražnje kotače.

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj