Ručno izrađen jedinstveni primjerak temeljen na novoj električnoj G-klasi ispunjava visoke zahtjeve…
Mercedes-Benz isporučuje automobile Vatikanu već 94 godine, a posljednjih 45 godina Papa koristi renomirane “papamobile” temeljene na Mercedes-Benz G-klasi. Sada, po prvi put, papamobil iz Mercedes-Benza postaje potpuno električan: izvršni direktor Mercedes-Benza Ola Källenius i bliski članovi tima osobno su predali ručno izrađeno jedinstveno vozilo temeljeno na novoj električnoj G-klasi papi Franji u Vatikanu.

To znači da će Papa putovati lokalno bez emisija u novom Mercedes-Benzu za jubilej 2025. – događaj koji se održava samo svakih 25 godina i za koji se u Rimu očekuju milijuni hodočasnika. Vozilo ispunjava visoke zahtjeve i razvijeno je u bliskoj suradnji s Vatikanom posebno za potrebe Pape. Njegov električni pogon, koji je prilagođen posebno malim brzinama potrebnim za javne nastupe, doprinosi ostvarenju enciklike „Laudato Si“. U njemu papa Franjo opisuje potrebu za održivim razvojem.

Ola Källenius je prilikom primopredaje zahvalio papi Franji i svima uključenima te istaknuo održivu poslovnu strategiju Mercedes-Benza:
“S novim Papamobilom, Papa Franjo je prvi Papa koji putuje u potpuno električnom Mercedes-Benzu kada javno nastupa. Ovo je posebna čast za našu tvrtku i želim zahvaliti Njegovoj Svetosti na ukazanom povjerenju. Ovim papamobilom također šaljemo jasan poziv na elektromobilnost i dekarbonizaciju. Mercedes-Benz se ne zalaže samo za posebno i individualno – već i za dosljedno stvaranje uvjeta za novi vozni park bez emisija ugljika do 2039. godine.” rekao je Ola Källenius, predsjednik Upravnog odbora Mercedes-Benz Group.
Električni pogon novog G580 s EQ tehnologijom prilagođen je kako bi se u potpunosti iskoristile prednosti četiri motora.
Straga je klupa zamijenjena centralno postavljenim jednostrukim sjedalom podesivim po visini. Ovo okretn glavno sjedalo omogućuje fleksibilno kretanje i obraćanje publici iz različitih kutova. Iza jednostrukog sjedala integrirana su dva jednostruka sjedala s lijeve i desne strane za dodatne putnike.

Krov je uklonjen na B-stupu, a sam B-stup je skladno prešao u bočnu stijenku kako bi se stvorio nepogrešiv bočni profil. U slučaju kiše ili loših vremenskih uvjeta, zaseban tvrdi krov nudi zaštitu za putnike. Lijeva stražnja vrata stručnjaci su uklonili i ponovno izradili – u tradicionalnom stilu gradnje karoserija – iz jednog komada i bešavno zavarenih u karoseriju. Na desnoj strani, šarke stražnjih vrata su premještene na suprotnu stranu.

Kao i prethodni papamobili, vozilo je izvana obojeno u klasičnu biserno bijelu boju.
Želimo Papi Franji još puno vožnji.