Nova Opel Mokka u svojoj drugoj generaciji tek nam se predstavila, a već je ostavila snažan utisak…
Već smo pisali i pozdravili dolazak novog SUV aduta iz Rüsselsheima. Opel Mokka uz atraktivan izgled, kao jak adut ima i cijenu. Evo kako u službenom priopćenju, proizvođač vidi i najavljuje ovaj model, koji bi mogao ostaviti traga u narednom periodu…
Nova Opel Mokka automobil je koji je stvoren da pobudi osjećaje i pokaže kako će izgledati budućnost ove robne marke jer je prva s novim licem – Opel vizirom. Isto vrijedi i za redizajnirani Opelov znak s munjom Opel Blitz i naziv modela koji se sada nalazi na sredini stražnjeg dijela. Nova je Mokka i prvi Opel sa značajkom Pure Panel i posve digitaliziranim kokpitom. Uz to je i prvi Opel koji je od početka prodaje dostupan s električnim pogonom, ali i vrlo učinkovitim motorima s unutrašnjim izgaranjem. Nova Opel Mokka može se naručiti odmah po privlačnoj početnoj cijeni od 135.000 kn.
„S novom smo Mokkom naizgled ponovno osmislili Opel. Ovdje u Rüsselsheimu konstruirali smo i razvili taj automobil od nule. Cijeli je tim radio s neviđenom strašću i golemom predanošću na uvođenju Opela u fantastičnu i uzbudljivu budućnost. Na početku primanja narudžbi nova Mokka dostupna je u benzinskoj i dizelskoj verziji, ali i kao posve električno vozilo, pa kupac može birati“, rekao je na premijernom nastupu izvršni direktor Opela Michael Lohscheller.
Nova Mokka-e vozi posve bez emisija, a cijena joj polazi od 231.300 kn. Uz primjenu lokalnih poticaja cijena može biti i niža i iznositi umjerenih 161.300 kn. Snažan i gotovo nečujan električni pogon proizvodi 100 kW (136 KS) i 260 Nm vršnog okretnog momenta iz stajanja. U WLTP ciklusu baterija od 50 kWh omogućuje doseg do 324 km prije nego što zatreba ponovno punjenje.
Prekrasan dizajn: Mokka prva ima Opel vizir i Opel Pure Panel
Nova Opel Mokka zadivljuje savršenim proporcijama i preciznošću do najsitnijih detalja. Kratki prevjesi i širok stav karakteristike su robusnog i čistog izgleda ovog kompaktnog peterosjeda dugog 4,15 metara. Najistaknutija značajka prednjeg dijela prepoznatljivi je Opel vizir. Kao kod zaštitne kacige, zaštitni vizir prekriva novo lice Opela i elegantno u jedan element povezuje rešetku vozila, LED prednja svjetla i novodizajnirani znak s munjom poznat kao Opel Blitz. Naziv modela prvi se put pojavljuje na sredini poklopca prtljažnika i u posebno dizajniranom fontu kojim je ispisana riječ „Mokka“ na tehnički, fluidan i živahan način.

I unutrašnjost odražava filozofiju čistoće. Novi Opel Pure Panel sastoji se od dvaju širokih zaslona i fokusira se na osnovne funkcije. Za razliku od kokpita nakrcanih informacijama i kontrolama, Pure Panel krasi jedinstveno čist dizajn. On je jasno strukturiran i razumljiv na prvi pogled. Opelovi dizajneri pridali su veliku važnost digitalnoj detoksikaciji. Kako bi izbjegli odvlačenje pažnje vozača, osigurali su da se sustavom upravlja intuitivno. Najvažnijim se funkcijama i dalje upravlja gumbima, ali nije se potrebno probijati kroz podizbornike.
Kupac bira: električni pogon ili vrhunski motori s unutrašnjim izgaranjem
Prvi put u Opelovoj povijesti nova će Mokka već od početka ponude biti dostupna u posve električnoj varijanti, ali i s motorima s unutrašnjim izgaranjem, i to zahvaljujući višeenergetskoj platformi CMP. Električni motor proizvodi 100 kW (136 KS) uz 260 Nm vršnog okretnog momenta dostupnih iz stajanja. Vozači mogu birati između tri načina vožnje: Normal, Eco i Sport. S baterijom snage 50 kWh Opel Mokka-e ima čisti električni doseg do 324 kilometara prema WLTP-u1. Bilo da se radi o utičnici Wallbox, brzinskom punjenju ili punjenju putem kabela iz kućne utičnice, nova Mokka-e spremna je za sve mogućnosti, od jednofaznog do trofaznog punjenja snage 11 kW. Opel nudi jamstvo za bateriju u trajanju osam godina /160.000 km.
Da bi putovanje novom Opel Mokkom-e bilo još opuštenije, tu su OpelConnect, myOpel app i Free2Move Services, robna marka za mobilnost Groupe PSA, kao posebna rješenja za električna vozila. Ona se lako koriste putem aplikacija.
Živahni i ekonomični benzinski i dizelski motori nude snagu od 74 kW (100 KS) do 96 kW (130 KS). Umjerena potrošnja goriva i vrhunske performanse karakteristične su za sve pogonske sustave.
Velika učinkovitost i živahne performanse karakteristike su novih benzinskih motora. Interno trenje i gubici svedeni su na minimum. I turbopunjač odmah reagira i stvara jak okretni moment pri niskom broju okretaja. Motori su upareni s modernim šesterostupanjskim ručnim mjenjačima ili osmerostupanjskim automatskim mjenjačima za glatko mijenjanje brzina s automatskim polugicama za promjenu stupnja prijenosa.
Inženjerski tim iz Rüsselsheima posebno se posvetio smanjenju mase (uspjeli su smanjiti masu za 120 kg u odnosu na prethodnu generaciju) uz istovremeno povećanje čvrstoće karoserije. Prednosti su očite: nova Mokka troši znatno manje, a puno je responzivnija, agilnija i zabavnija za vožnju.
Inovacije za sve: svjetla IntelliLux LED Matrix, vrhunski pomoćni sustavi
Nova Mokka nastavlja tradiciju koja definira Opelovu robnu marku, a prema kojoj se nastoji inovativne tehnologije iz viših tržišnih segmenata učiniti dostupnima širem rasponu kupaca. Među takvim su tehnologijama napredni sustavi kao što su napredni tempomat (ACC) i aktivno pozicioniranje u traci. I u sustav svjetala integrirane su vodeće tehnologije u vidu prilagodljivih svjetala IntelliLux LED Matrix koja ne zasljepljuju. Sastoje se od 14 elemenata, što je jedinstveno u Mokkinom tržišnom segmentu. Sve modelske varijante dolaze standardno s električnom parkirnom kočnicom i prepoznavanjem prometnih znakova. Dostupni su i stražnja kamera s pogledom pod kutom od 180 stupnjeva, automatska pomoć prilikom parkiranja, bočni čuvar i upozorenje na objekte u mrtvom kutu.
Nova Mokka savršeno povezuje i zabavlja vozača i putnike. Ponuda informacijsko-multimedijskih sustava obuhvaća sustave Multimedia Radio i Multimedia Navi s dodirnim zaslonom u boji dijagonale 17,8 cm te sustav Multimedia Navi Pro s vrha ponude koji ima dodirni zaslon u boji velike razlučivosti s dijagonalom 25,4 cm. Monitori su sastavni dio nove ploče Pure Panel i nagnuti su prema vozaču. Zaslon u infocentru za vozača širine je 30,5 cm.
Izvrsna izvedba sjedala tipična je za Opel. Dostupne su sportske presvlake Alcantara i klasična kožna unutrašnjost, što je nije uobičajeno za vozila u Mokkinom tržišnom segmentu. No, šlag na torti vozačko je grijano kožno sjedalo s funkcijom masaže. Vozač i suvozač mogu odložiti svoje pametne telefone na pladanj za pohranu na središnjoj konzoli, a kompatibilni se mobiteli tu mogu i indukcijom (bežično) ponovno napuniti.