Model koji je osvajao prije 50-ak godina, opet je glavna tema među Opelovim inženjerima u proizvodnim pogonima…
U početku je bio auto. Točnije, narančasto-crvena Opel Manta s crnim krovom od vinila u kolekciji Opel Classic. Tipičan predstavnik šarenih divljih sedamdesetih! Ikona stila. Orginalan, općenito u dobrom stanju, ali pomalo istrošen. Još uvijek nije obnovljen, te možda više može poslužiti kao donor dijelova. Istodobno, Opelova E ofenziva bila je u punom jeku s novim modelima poput Opel Mokka-e. Stoga se Manta GSe ElektroMOD nametnula sama od sebe.
I tako je jedna stvar dovela do druge. Uostalom, na sceni postoji trend prema ‘restomodovima’, klasičnim vozilima s modernim pogonom. Pa zašto ne biste Manti dali novi život električnim putem? S okretnim momentom na stražnjoj osovini za brze sprinteve bez puno buke. Samo san? Nema šanse. Ideja je rođena i podijeljena – između strastvenih dizajnera, 3D modelara, inženjera, tehničara, mehaničara, stručnjaka za proizvode i robne marke. Grupa Opelovih obožavatelja jednostavno je zaljubljena u automobile.
Ideja se brzo uobličila. Pedesetogodišnja Manta postala je omiljeno dijete našeg električnog doba, bez emisija i emocionalna, koliko bi prava legenda trebala biti. Opel Manta GSe ElektroMOD rođena je, isprva, samo u glavama svojih tvoraca. “GSe je omaž prošloj Manti i u isto vrijeme izjava o robnoj marki za sadašnjost. Opel je hrabar i čist – uzbudljivo drugačiji. Možda drugačije od onoga što biste očekivali od nas ”, kaže Quentin Huber, voditelj strategije za robne marke i društvenih medija u Opelu.
U slučaju Mante GSe ElektroMOD, razvojni tim je sačuvao izvornu fascinaciju automobilom i istodobno uveo vrhunske inovacije. Ekspresivni Pixel-Vizor s najnovijom LED tehnologijom, potpuno digitalni kokpit i, naravno, električni pogon na baterije.
“Manta GSe predstavlja čistu ljubav prema automobilu. S ElektroMOD postavom gradimo most od velike Opelove tradicije do održive budućnosti. Ova mješavina užitka i današnjeg dana apsolutno je fascinantna ”, objašnjava Pierre-Olivier Garcia, Opelov menadžer dizajna globalne marke, u ime tima Manta GSe.
Sjedanje za upravljač Manta GSe ElektroMOD podjedanko je fascinantno. Vizualni osjećaj tradicije odlično je objedinjen s digitalnom budućnošću. Okrećite ključ za paljenje i motor se pokreće – naravno tiho. Vozač tada može odabrati četvrti stupanj prijenosa i jednostavno se odvesti – nema problema za elektromotor s okretnim momentom. S druge strane, vozač može ručno prebacivati kroz četverostupanjski Opelov mjenjač, baš za što je i bio dizajniran. Manta GSe ubrzava živahnim tempom. Maksimalna brzina elektronički je ograničena na 150 km/h. Pratiti ćemo ovu vožnju i dalje…
Foto: Opel