Nema više ni dizela, u prvom su planu hibridi sustavne snage 122 i 180 KS, koji postaju uzor u sinergiji dinamičnosti, štedljivosti i ekološke izvrsnosti
Kad je 10. generacijom najprodavaniji automobil na svijetu (računajući samo brend, inače je to VW Buba) promijenio ime Corolla u Auris, komentirali smo i naglašavali kako je to pogreška. Taj smo model testirali i u hibridnoj verziji (na bazi pogonskog sklopa Priusa). Model 11. generacije upoznali smo na prezentaciji u Palma de Mallorci, paralelno ms limuzinskom verzijom, koja je srećom zadržala izvorno ime Corolla. Potom smo taj model testirali i u dizelskoj verziji 2.0 D-4D (koja 12. generacijom ide u ropotarnicu povijesti) i turbobenzinskoj 1.2 T, koja postaje osnovna u ponudi novog modela. Sada je pred vama tržišni model u završnoj fazi testiranja, koji u 12. generaciji ukida zlosretno ime Auris te svi modeli, dakle i hatchback, postaju Corolla!U ponudi će biti dva hibridna modela, osnovni 1.8 Hybrid, izbrušena verzija dosadašnjeg ‘odlikaša’ i novi 2.0 Hybrid, sustavne snage od 180 KS, namijenjen onima koji vole štedjeti u autu koji je u svakom trenutku spreman ‘pokazati zube’. Pogledajte i video nove Toyote Corolle:
Zbogom Auris, dobar dan Corolla hatchback, novi Toyotin adut!
