Volkswagen ne spava, evo kako će izgledati kampanja za novi T-Cross

Div iz Wolfsburga započinje europsku kampanju za predstavljanje najmanjeg SUV modela…
Integrirana kampanja od 360° uz TV spot, tiskane reklame i jumbo plakate te digitalne sadržaje i sadržaje na društvenim mrežama Jürgen Stackmann, član uprave zadužen za prodaju: „Cara Delevingne i T-Cross savršen su spoj: dva mlada, cool i svestrana talenta.“ S ciljem predstavljanja modela T-Cross na tržištu tvrtka Volkswagen započinje s kampanjom za svoj najnoviji SUV model u Europi. Integrirana kampanja od 360° obuhvaća TV spot, tiskane reklame i jumbo plakate te digitalne sadržaje i sadržaje na društvenim mrežama. Zaštitno lice i ambasadorica kampanje za model T-Cross je Cara Delevingne. Krilatica#MoreThan1Thing opisuje svestranost kako vozila tako i njegove ambasadorice.Cara Delevingne – zaštitno lice kampanje za model T-Cross Za Jürgena Stackmanna, člana uprave marke Volkswagen odgovornog za prodaju, marketing i postprodaju, 26-godišnja Britanka, koja ima brojne profesije i strasti, idealan je odabir: „Cara Delevingne i model T-Cross savršen su spoj: dva mlada, cool i svestrana talenta. Cara je utjelovljenje krilatice koju smo osmislili za model T-Cross – ‘More than one thing‘. Vrlo sam zadovoljan ovom suradnjom.“Cara Delevingne jedan je od najpoznatijih modela već gotovo cijelo desetljeće, a istovremeno je i uspješna pjevačica, glumica, aktivistica i poslovna žena. U svom privatnom životu uživa u surfanju i sviranju bubnjeva, a voli i fotografiju.U novoj kampanji tvrtke Volkswagen njezina je svestranost čini idealnom ambasadoricom modela T-Cross jer predstavlja prirodu vozila na kreativan i živahan način. Cara Delevingne o modelu T-Cross: „Smatram da model T-Cross odlično odražava mene i moju osobnost na zabavan, mladenački, raznolik i svestran način jer se može transformirati brzinom koja vam odgovara. Brz je i elegantan – sve u jednom.“Novi model T-Cross najnoviji je član SUV obitelji tvrtke Volkswagen. Od svoje svjetske premijere ovaj model upotpunjuje SUV modele marke u segmentu malih vozila. Zahvaljujući svom izraženom stilu, praktičnosti, fleksibilnosti, povezivosti i ekonomičnosti ovaj urbani crossover model u mnogočemu postavlja nove standarde u svojoj klasi. Upravo je njegova svestranost glavni fokus kampanje od 360° pod hashtagom #MoreThan1Thing. TV spot će se prikazivati diljem Europe, uključujući i Hrvatsku od 23. travnja.

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj