Korejski adut u klasi kompaktnih SUV-ova temeljito ‘izbrušen’, benzincem 1.6 T-GDi (177 KS), čistim dizelašem 1.6 CRDi (116 i 136 KS) i blagim dizelskim hibridom sa 185 KS te hi-tech gadgetima napada vrh klase
Krajem treće tržišne godine, Kia Sportage 4. generacije, koju smo testirali u dizelskoj verziji, upravo je temeljito unaprijeđena i blago redizajnirana. U okruženju živopisnog eko parka Krašograd, u okolici Zagreba, održana je prezentacija s testnim vožnjama novog modela. Na prvi pogled promjene su jedva vidljive, pa vlasnici dosadašnjih modela neće imati dojam da je njihov ljubimac preko noći naglo ostario. Dakle, poboljšan je sitno, ali bitno. Novi turbobenzinac s direktnim ubrizgavanjem 1.6 T-GDi sa 177 KS potpuno je u trendu, i u rangu je najboljih turbobenzinaca u klasi.Dizelaši otpisani? Nemojte se šaliti! Korejci, baš kao i Nijemci, ubacuju u višu dizelsku brzini. Novi 1.6 CRDi sa 116 i 136 KS dobio je ‘vječni’ zupčasti remen, umjesto lanca (radi smanjenja buke, potrošnje, a i cijene proizvodnje), a prilagođen je normama Euro 6d Temp. Dakle, razvodni lanac sve više je ‘out’.Velika je novost blagi hibrid i to dizelski 2.0 CRDi sa 185 KS. Prijenos snage je ručnim 6-stupanjskim mjenjačem ili 7-stupanjskim DCT-om (automatskim s dvostrukom spojkom). Pogon 4×4 konačne je dostupan i s dizelašem. U usporedbi s prethodno već vrlo učinkovitom serijom potrošnja goriva,time i emisije, sniženi su do sedam posto.Korejci pucaju na sami vrh klase i izvedbom cockpita, infotainmenta i gadgeta. Ponuda počinje s 193.990 kn za opremom i gadgetima ‘nakrcani’ 1.6 CRDI, koji u seriji nudi ISG (start/stop), dnevna LED svjetla, grijanje prednjih i stražnjih sjedala, kožni volan i šaltung, 7-inčni dodirni zaslon s kamerom za rikverc, Bluetooth, tempomat, 17-colne alu felge, krovnie nosače, automatsku dvozonsku klimu..Pogledajte službeni CJENIK.
U Krašogradu kod Zagreba predstavljen unaprijeđeni Kia Sportage
