Treća sreća za Christian von Koenigsegga, by Rimac!

Švedski se izumitelj prvo okušao na drugim poljima, a tek potom prešao na automobile, budućnost je hibridni bolid Regera, na čijoj je izradi sudjelovao i naš novi automobilski mag
Christian von Koenigsegg (r. 1972.) odmalena je maštao o automobilima, no život ga je zamalo odveo na drugi put. Prva dva patenta bila su mu za računalni čip sa spremljenom glazbom, koja bi se reproducirala umjesto s CD-a, te za spajanje dasaka bez čavala ili ljepila. Kad ni jedno ni drugo nije uspjelo, odlučio je ipak pokušati s autima…Tvrtku Koenigsegg Automotive AG, proizvođača ultrasportskih automobila, osnovao je 1994. Sjedište joj je u Ängelholmu. Prvi prototip CC sa šasijom od ugljičnog kompozita, poput bolida Formule 1, napravljen je 1996. Prodaja serijskog modela CC8S je počela 2002. Uslijedilo je mnoštvo evolucijskih izvedaba, među kojima je najpoznatiji CCX. Novo razdoblje počelo je 2010. modelom Agera, koji je također dobio nekoliko inačica, dok je od 2015. u ponudi i hibridni model Regera, na izradi kojeg je sudjelovao i Rimac. Tvrtka je 2009. pokušala preuzeti daleko poznatiju marku Saab, no naum im nije uspio. Uz Pagani najbolji su primjer kako kvalitetnim, dobro osmišljenim konceptom i danas možete uspjeti u najvišoj i najskupljoj klasi. 

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj