TEST POTROŠNJE GORIVA

Suzuki S-Cross 1.5 Dualjet Hybrid Allgrip AGS, hibridni kompaktni crossover, troši samo 4,2 l/100 km

Foto: de.motor1.com

Suzuki S-Cross 1.5 Dualjet Hybrid Allgrip AGS je na testu portala de.motor1.com, striktno propisnom vožnjom po talijanskim gradskim i otvorenim cestama te autocestama, oduševio štedljivošću

Suzuki S-Cross 1.5 Dualjet Hybrid Allgrip AGS, novi japanski adut na europskom tržištu C-segmenta, crossover s hibridnim pogonom dugačak 4300 mm, širok 1785 mm i visok 1585 mm, prtljažnika od 295 do 663 l litara.

Po tehničkoj klasifikaciji je FHEV (Full Hybrid Electric Vehicle) – puno hibridno električno vozilo, koji se pokreće sinergijskim spojem atmosferskog benzinca obujma 1462 ccm i elektromotora snage 24 kW, što daje sinergijsku snagu od 85 kW (116 KS) i sinergijski okretni moment od u punom hibridnom pogonu od 138 Nm.

Taj se potencijal, preko automatskog mjenjača sa šest stupnjeva, primarno usmjerava na prednje kotače te se preko automatske viskozne spojke, u slučaju proklizavanja usmjerava i na stražnje. Performanse su umjerene, ali sasvim dovoljne za prosječne kupce. Suzuki S-Cross 1.5 Dualjet Hybrid Allgrip AGS do stotke ubrzava za 13,5 s i postiže 175 km/h.

Po standardu WLTP prosječno troši 5,8 l/100 km. Cijena je 39.000 eura. Test portala de.motor1.com pokazuje da se u realnim uvjetima, premda većina troši više goriva nego je ocijenjeno po WLTP standardu, može trošiti i manje, ako se vozi striktno po prometnim propisima.

Testni je model opremljen gumama Continental EcoContact 6 – 215/55 R17, za broj većim od osnovnih, što potrošnju goriva povećava za 0,1 do 0,2 l/100 km. Test je napravljen 20. lipnja 2023. u Italiji od Rima do Forlija (360 km) i natrag te u gradskoj vožnji, pri vedrom, sunčanom vremenu i temperaturama od 26 do 31 Celzijevih stupnjeva.

Riječ je o dionici koja je 65 posto brza cesta (Superstrada), s ograničenjem 90 i 110 km/h, 25 posto autocesta (Autostrada), s ograničenjem 130 km/h, pet posto državne ceste, s ograničenjem 90 km/h i pet posto gradska ceste. Ukupno je prevaljeno 995 km, prosječnom brzinom 77 km/h.

Putno računalo pokazalo je potrošnju goriva od 4,1 l/100 km, a uz punjenje spremnika “do čepa” na testu je izmjerena potrošnja od 4,3 l/100 km. Po propozicijama testa uzima se prosjek potrošnje goriva – 4,2 l/100 km. Spremnik goriva je 47 litara, što osigurava sljedeće dosege:

– gradska i prigradska vožnja (mix): 5,5/100 km, doseg s punim spremnikom goriva 850 km
– autocesta (Autostrada): 6,6 l/100 km, doseg 709 km
– štedljiva vožnja: 2,6 l/100 km, doseg 1616 km
– doseg na struju: 70 km – štedljiva vožnja, 38 km (autocesta)

S testnom potrošnjom goriva od 4,20 l/100 km na testu de.motor1.com Suzuki S-Cross 1.5 Dualjet Hybrid Allgrip AGS je trošio jednako kao Renault Captur E-Tech Hybrid

Više su, u istim uvjetima, trošili Toyota Corolla Cross Hybrid (4,65 l/100 km), Nissan Qashqai e-Power (4,75 l/100 km), Honda HR-V Hybrid (4,80 l/100 km) i Renault Austral E-Tech Vollhybrid (4,80 l/100 km). Manje je trošio jedino Toyota Yaris Cross Hybrid (3,55 l/100 km).

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj