Svijet je prepun ljubitelja automobila. Neki vole raditi na svojim automobilima, voziti se te uživaju u brzini i uzbuđenju koje oni nose, a drugi se vole opustiti i gledati različita natjecanja i utrke…
… te eventualno pokušati zaraditi kladeći se na automoto sportove u kladionicama kao što je bet22 kladionica. No, svi oni imaju nešto zajedničko – voljeli bi posjedovati pravi sportski automobil. Kada bi se bacili u razmišljanje, što zapravo čini savršeni sportski automobil?
Jednostavnost upravljanja
Sam izraz “sportski automobil” implicira da bi se ovaj tip automobila trebao moći koristiti u nekoj vrsti utrka. Budući da sportovi generalno uključuju neki kompetitivni element, sportski automobil mora biti pogodan za natjecanje. Od presudne važnosti je stoga da se autom može što jednostavnije upravljati i da se odlično ponaša u raznim zavojima te da vozaču omogućava što efikasnije promjene smjera i brže reakcije.
Karizma
Natjecanje stvara strast, a produbljuju je sportski automobili. Niti jedan 12-godišnjak na pozadini svog laptopa nema neki obični automobil, ono što će staviti su Ferrari ili Lamborghini. Automobil treba biti produžetak naše osobnosti. Boja, oblik, stil, zvuk i drugi razni detalji trebaju govoriti umjesto nas. Kao što smo rekli, sportski automobili moraju buditi strast u ljudima. Ako nema strasti, niti automobil nema dovoljno karizme.
Dva sjedala
Savršen sportski automobil mora imati dva sjedala. Prema poslovici na engleskom “three is a crowd” koja kaže kako je sve više od dvoje – previše, sportski automobil trebao bi imati vozača te navigatora/osobu koja će uočavati policiju/iskusnog mehaničara na suvozačevom mjestu. Budući da je cilj biti što brži i okretniji, četiri sjedala u automobilu uvelike bi umanjila tu sposobnost. Da se slikovito našalimo, zadnja sjedala u sportskom automobilu su poput Adamove jabučice na ženi – uzrokuju zbunjenost.
Ručni mjenjač
Sportski automobili moraju imati ručni mjenjač brzina. Automatski mjenjači ne mogu predvidjeti budućnost, a neće nikada niti moći. Upravo je to važan segment zašto savršen sportski automobil ne bi trebao imati automatski mjenjač. Nadaleko je poznata borba ljubitelja automatskih mjenjača s onima koji preferiraju tri papučice, ali pravi zaljubljenici u sportske automobile neće se niti upuštati u takve rasprave budući da znaju koje je jedino i pravo rješenje.
Što manja masa
Da sportski automobila treba imati što manju masu, jasno je svakome bez previše objašnjavanja. Potrebno je riješiti se što više “dead weighta”, odnosno bespotrebnih dijelova koji će automobil samo učiniti težim što će uvelike utjecati na njegovu maksimalnu brzinu, okretnost i agilnost. Savršen sportski automobil ne bi trebao imati niti jedan djelić koji će ga dodatno usporavati jer, na kraju krajeva, njegov primarni cilj i jest biti što brži.
Zapanjujuć izgled
Savršen sportski automobil mora biti i ugodan za oko. Ljudi su ponekad površni i lakše pronalaze strast prema nečemu što im je lijepo. Također, kada je riječ o sportu, jedan dio uspjeha i svladavanja svog protivnika je pravo na hvaljenje. Koji je bolji način za pohvaliti se na bilo koji način nego izaći iz savršenog automobila koji plijeni poglede svih prisutnih. Ljepota iziskuje strast na nekoj najosnovnijoj ljudskoj razini, stoga imati savršen izgled automobila znači da ćete izazvati puno emocija kod promatrača.